טלוויזיה

אברי גלעד נדבק בקורונה, מה יעשו בתוכנית הבוקר?

שבועיים אחרי שרותם ישראל נדבקה בקורונה ונאלצה להיעדר מתוכנית הבוקר, בשבוע האחרון להגשה המשותפת של השניים, אברי גלעד נאלץ להיכנס לבידוד. מי יחליף אותו?
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
מגיש "העולם הבוקר" ברשת 13, נדבק בקורונה וייעדר בשבוע הקרוב מהגשת התוכנית, רגע לפני שהוא עתיד לעזוב אותה לצמיתות ולעבור להגיש את רצועת 19:00 ברשת 13 תחת פורמט אקטואליה חדש שיביל. 
מי שהוזנק להחליף את גלעד הבוקר הוא המגיש וכתב חדשות 13 עומר ירדני שהגיש הבוקר את התוכנית לצד רותם ישראל. היעדרותו של גלעד מגיעה שבועיים אחרי שישראל, שותפתו להגשת התוכנית נדבקה בקורונה ונדרשה למספר ימי היעדרות באותן נסיבות, וכאמור ברקע חילופי המגישים הצפויים ממש מעבר לפינה ברשת 13.
גלעד צפוי להשיק בשבוע הבא את תוכניתו החדשה שתמלא את רצועת 19:00 ברשת 13, בזמן שמירי מיכאלי, מגישת לפני החדשות תעבור לתוכנית הבוקר החדשה. התוכנית אמורה היתה להתחיל את שידוריה כבר בתחילת החודש אך בסופו של דבר השקתה נדחתה
 
שלישיית הבוקר החדשה תמנה את רותם ישראל שמגישה לצד אברי גלעד כבר מספר חודשים, מירי מיכאלי שמצטרפת מרצועת 19:00, וכעת גם המנחה והקומיקאי צביקה הדר שחתם מול הגורמים ברשת. אחרי הדיווחים המתקדמים על מעבר של מגיש הבוקר הוותיק, אברי גלעד, לרצועת סיכום הפרה טיים ב-19:00, ביום שני האחרון הודיעה מירי מיכאלי כי היא מצטרפת לתכנית "העולם הבוקר" לצדה של רותם ישראל.
מלבד החלפת הרצועות ברשת 13 החליפו בין מגישות החדשות כשתמר איש שלום מגישת המהדורה המרכזית עתידה לעבור להגיש את מהדורת השבת במקום הילה קורח, שתעבור להגיש את המהדורה המרכזית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אברי גלעד
    תמא 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוהבים אותך, אדם ישר וחכם רואה את הנולד, ולא מפחד לומר את דעתו המלומדת וההגיונית.
    סגור