טלוויזיה

תמר איש שלום נפרדה בדמעות מהמהדורה: "מציאות מלאת ספינים"

מגישת החדשות עוזבת את חדשות 13 לאחר 11 שנים ונפרדת בדמעות מהמהדורה המרכזית. החל ממחר, הילה קורח תגיד את המהדורה לצד אודי סגל. איש-שלום: "11 שנים עמוסות, היו גם רגעים אופטימיים"
מערכת ice |  2
תמר איש שלום (צילום ענבל מרמרי)
תמר איש שלום נפרדת בהתרגשות מהגשת המהדורה המרכזית של חדשות 13 הערב (שני) כפי שפורסם לאחר 11 שנים ו-1,524 מהדורות, החל ממחר מי שתגיש את המהדורה לצידו של אודי סגל היא מגישת החדשות, הילה קורח.
האייטם האחרון של המהדורה היה סרטון פרידה ארוך שכלל את האירועים המרכזיים אותם סיקרה. בהמשך, תמר איש שלום נפרדה מהמהדורה והודיתה לכל הצוות שהקיף אותה בשנים אלה. כל אנשי הצוות שהופיעו מאחוריה עמדו על רגליהם ומחאו לה מחיאות כפיים סוערות 
 
בסיום המהדורה אמרה איש שלום: "הפרידה הגיעה, זו המהדורה האחרונה שלי אחרי 11 שנים, בעיקר בחדשות 10 עליה השלום ויהי זיכרה ברוך וחדשות 13 בשנים האחרונות. אני נשארת ממש בשכונה, החל מעוד כמה שבועות ניפגש כאן בצאת השבת במהדורת השבת. אלה היו 11 שנים עמוסות. עברנו הרבה ביחד. מלחמות, אזעקות, פגיעות, שש מערכות בחירות וגם כמה זוכי פרס נובל, מדליות אולימפיות, שחרור גלעד שליט ועוד כמה רגעים אופטימיים יותר". 
המגישה הוסיפה: "זו היתה אחריות גדולה וזכות גדולה. כשהחדשות כל כך טעונות וקשות, השתדלתי להעביר לכם את המציאות המורכבת ומלאת הספינים ואינטרסים ברוגע, ענייניות ורכות. בשנים אלה שאפתי להישאר נאמנה אליכם הצופות והצופים, נאמנה לעצמי ולאתיקה העיתונאית". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קישטה, פריבילגית נשואה לפריבילג, שני פרוגרסיבים (ל"ת)
    יללה 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    תודה לך, תמר. מתים עליך! (ל"ת)
    צופה ותיק 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור