טלוויזיה

ערוץ 14 יצאו בזול? 'הברכות' לזהבה גלאון נבדקו

נציב תלונות הציבור, דוד רגב, השיב במכתב לח"כ מיכל רוזין בנוגע לפנייתה לבחון ולנקוט בצעדים נגד ערוץ עכשיו 14 וה"ברכות" של הפאנליסטים בתוכנית "הפטריוטים" ליו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון 
אביחי דלאל |  9
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
נציב תלונות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, דוד רגב, שיחרר הבוקר (שישי) את תגובתו לפנייתה של ח"כ מיכל רוזין, יו"ר סיעת מרצ, בנוגע למערכון של "הפטריוטים" בערוץ 14 בו הפאנל "בירך" את יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון
כזכור, ב-7 בינואר ח"כ רוזין פנתה לרשות השנייה וטענה כי יש לנקוט בצעדים משמעתיים נגד האחראים ולמצות עמם את הדין, לאחר שבפאנל של הפטריוטים נאמרו דברים כמו: "את הזיה מהלכת״, ״שתעשה מסיבת יום הולדת שתגמר כמו הקיץ של אביה״, ״66 מזכיר רק לי את מספרו של השטן?״, ״זקנתו מביישת את בכרותו - אצלה זה היה כשהיא הייתה צעירה, כשהיא הייתה מבוגרת, זה מבייש נקודה״, ״שאלוהים יעזור לה״.
צפו בחלק מהדברים שחברי הפאנל אמרו על יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון:
 

הבוקר, דוד רגב, נציב תלונות הציבור החזיר את תשובתו לח"כ מיכל רוזין. במכתב ששיגר ציין רגב כי הוא פנה לגורם המשדר וצפה בעצמו בקטע. בערוץ השיבו לפניית הבירור של הנציב וטענו: "בתוכנית הפטריוטים משודרים גם תכנים סאטיריים, עובדה זו מצוינת בפתיח של כל תוכנית. באייטם שעסק ביום הולדתה של ח"כ לשעבר זהבה גלאון איחלו לה חברי הפאנל ברכות וחלקם אף התבטאו באופן ציני. בשום אופן לא נאמרו דברי הסתה ולא התבטאויות מבזות ומשפילות".
כמו כן, רגב סיפר במכתבו כי בערוץ ציינו כי לא הייתה כוונה לפגוע והתנצלו על כך והנהלת הערוץ ערכה שיחת הערה בנושא לחברי הפאנל.
 
רגב קרא לעורכי התוכנית, ותוכניות סאטירה אחרון להימנע מהומור פוגעני המתייחס למראה החיצוני. והתנצל: "אני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך ולצופים האחרים מצפייה בתוכן. העברתי את הערתי זו בצירוף הערתך לגורם המשדר תוך קריאה כי יקפיד, לצד ההומור, לשמור על כבודו של אדם באשר הוא ללא קשר למוצאו ועמדותיו הפוליטיות".
יו״ר סיעת מרצ, ח״כ מיכל רוזין מסרה: ״יש לזכור כי ערוץ 14 בחר לפעול בחוסר תום לב, להסית ושם ללעג ולקלס חברת כנסת לשעבר, באופן בלתי ענייני. ראוי, ויפה שעה אחת קודם, שערוץ 14 יפרסמו את התנצלותם בפומבי ולא במהלך תכתובת עם נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    ערוץ 14 יצאו בזול? 'הברכות' לזהבה גלאון נבדקו
    רות 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי בכלל נתן לה שם כזה שלא מתאים לה ?ו ‏אני בכלל חשבתי שקוראים לה נחושת, או בדיל , בחיי ‏תאמינו או לא זה מה שחשבתי.
    סגור
  • 8.
    כל ברכה מגיעה לה עם ריבית (ל"ת)
    שריר 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    קצת הומור, סאטירה במיטבה (ל"ת)
    רני 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מזל שיש לנו את ערוץ 14 החדש אצפה בו יותר מעכשיו (ל"ת)
    צופה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    מיכל רוין
    גנים 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מתפלאה שחברת הכנסת רוזין לא מעירה לקולגה שלה, שמעתי אותה לא פעם מתבטאת בשפה שאני לא רוצה לחזור עליה. נכון שחברת הכנסת רוזין מאד נזהרת בשפתה ולמרות שאני רחוקה ממרץ, אבל אני דווקא מעריכה אותה על כך שהיא יודעת להציג את העמדות שלה בשפה יפה גם אם זה לא לטעמי, לא כן זהבה גלאון!!!
    סגור
  • 4.
    אחולים
    ג 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאחל לשדרני ומחברי האיחולים שיתגשם כפליהם כפליים ממה שהם אילו.
    סגור
  • 3.
    בושה של עיתונות! מרעיל וכאילו זה מידע ועובדות
    ערוץ ?! 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתעוררו .. תזפזפו .. אל תיקנו .. אבל תחזרו להציץ כדי להבין את הבלוף . עם הכיוון הזה תתחילו לארוז לגלות הבאה . בכוח החרב זה לא יעבוד דמוגרפית בעתיד. אבל העתיד הרי לא מעניין .
    סגור
  • 2.
    נגעו בענין זהבה גל חרא
    צורי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד בעדינות.לחוחירע הזאת לא מגיעה מילה של כבוד. 5ינופת שמאלנית שטופת שנאה עיוורת למי שלעולם לא תגיע לסוליות נעליהם. ערימת ביוב מהלכת
    סגור
  • 1.
    ערוץ 14 יצאו בזול? 'הברכות' לזהבה גלאון נבדקו
    רות 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין למה לא חקרו את כל האיומים על נתניהו ומשפחתו ? מי זאת הנוכלת הזאת ? האישה הכי מגעילה שהכרתי . ?????????? סתמית פיות של הימנים??? לאן הגענו ? הממשלה השפלה הזאת עושה במדינה ככל שעולה על רוחם, ה צ י ל ו את מדינת ישראל .
    סגור