טלוויזיה

רינה מצליח "כמעט נדבקה מקורונה": מי השרה שפספסה ראיון?

רגע לפני הכניסה שלה לראיון בפגוש את העיתונות, התבשרה איילת שקד שהיא מאומתת לקורונה ונאלצה לחזור על צעדיה ולשוב לביתה: "מרגישה טוב מאוד, כנראה התסמינים עוד יגיעו. אמשיך לעבוד בשבילכם מהבית. בריאות לכולם!". ומה הדבר שאמרה באולפן שישי שגרם לרני רהב להחמיא לה?
מערכת ice | 
רינה מצליח (צילום צילום מסך 12)
רגע לפני שהייתה אמורה להתארח באולפן של רינה מצליח בתכנית 'פגוש את העיתונות' בקשת 12, התבשרה שרת הפנים איילת שקד כי היא מאומתת לקורונה והיא נאלצה לפספס את הראיון שנקבע לה ולחזור לביתה.
שקד כתבה בטוויטר שלה: "אז כמעט הדבקתי את רינה מצליח. יצאתי חיובית בבדיקת אנטיגן בכניסה לערוץ 12. ועכשיו גם במוסדית. מרגישה טוב מאד, כנראה התסמינים עוד יגיעו. אמשיך לעבוד בשבילכם מהבית. בריאות לכולם!".
 
השרה שקד גילתה על כך כאמור כשהיא כבר בכניסה לאולפן של ערוץ 12 ועברה בדיקה במקום שגילתה כי היא חיובית לנגיף. בשל כך, היא תאלץ לשהות בבידוד בימים הקרובים עד שתצא שלילית לנגיף.
 
לגבי מצליח? היא הצליחה לעורר לא מעט תגובות ברשתות החברתיות כאשר אמרה באולפן שישי: "אולי צדקו כשאמרו שצריך לחקור את החוקרים, התיק של נתניהו זוהם, אנחנו יודעים שנפגעה באופן משמעותי מראית העין משפט צודק לבנימין נתניהו״.
 
רני רהב החמיא על כך: "כל הכבוד לרינה מצליח ! חדשות 12 קשת ללא מורא ופחד ! להצדיע ! למראית עין נפגע,וזה מאוד מאוד קשה לקבל את זה ! חברים אין ברירה ועדת חקירה ממלכתית בראשות נשיאת העליון לשעבר או נשיא העליון לשעבר !אולפן שישי עורך רון ירון מגיש העיתונאי דני קושמרו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה