תקשורת ומדיה

איילת שקד נגד דה מרקר: "קמפיין נגד הציונות"

העיתון הכלכלי דה מרקר, תקף היום את שרת הפנים איילת שקד, ולעג להחלטתה לקדם הקמת יישובים יהודים בנגב: "איוולת ששקד תשווק כהישג אישי שלה". שקד הגיבה בחריפות: "אובססיה קווים לדמותה"
מערכת ice |  4
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)
שרת הפנים, איילת שקד, תוקפת היום (שלישי) את העיתון הכלכלי של הארץ, דה מרקר, לאחר שלדבריה מנהל "קמפיין מתמשך נגד בניית יישובים יהודיים חדשים בנגב".
שקד תקפה את העיתון בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה, וכתבה כי לדה מרקר ישנה אובססיה בניהולו כבר תקופה ארוכה בקמפיין נגד בניית יישובים חדשים בנגב, וכי אותו קמפיין, לדבריה, הינו "קמפיין נגד הציונות".
דבריה של שקד מגיעים לאחר הפרסום בדה מרקר שיצא נגדה וכתב אייטם בנושא: "עוד יישוב מיותר: איוולת בת 20 שנה עושה קאמבק - ושקד תשווק זאת כהישג אישי", בכתבה של יעל דראל. הכתבה קיבלה מקום ראשי באתר ואף נכתב: "השיגעון הממשלתי להקמת יישובים חדשים והרצון להראות הישגים פוליטיים בכל מחיר חוזר בימים אלה לסיבוב נוסף, מטריד במיוחד...שקד, שדוחפת את הקמת ניצנית כאילו מדובר בצעד האסטרטגי הקריטי ביותר לחיזוק הנגב – הבוער בשל הזנחה וחוסר משילות במשך שנים – תציג את המהלך כהישג פוליטי אישי שלה".
על הדברים האלה השיבה שקד כי גורמים בממשלה, באקט אנטי ציוני, עצרו ומנעו את הקמתם של אותם היישובים בנגב שהינם הגשמת החזון הציוני בנגב: "מי שלא השכיל להבין שמדובר בראש ובראשונה באינטרס של המדינה ליישב את האזורים הללו ולתפוס קרקעות, חטא למטרה שלשמה הוקמה מדינת היהודים", והוסיפה: "יתכבד עיתון דה מרקר ויכתוב טור דעה על הקמת יישובים בדואים בנגב, אני בטוחה שהטיעונים האידיאולוגיים נגד "השיגעון הממשלתי" והנזק הסביבתי שהוא מביא איתו יישארו בעינם שהרי "איוולת מתמשכת בכל הנוגע להקמת יישובים חדשים בישראל" נשארת אותה איוולת. לא עוד. בנגב תיבחן הממשלה בישראל".
 
על דבריה של שקד, עקץ יאיר נתניהו: "איילת גיבורה גדולה על אזור המדבר של גבול מצרים המרוחק והשומם חסר החשיבות האסטרטגית / דמוגרפית/ פוליטית. הנגב הוא חצי מדינה. הנגב הדרומי הוא שומם מבדואים. בואי נראה אותך מקימה ישובים יהודים בנגב הצפוני, באזור בין באר שבע לערד, איפה שהקמתם לאחים המוסלמים אוטונומיה בדואית".
עמוד "מדברים כלכלה", תמה על החלטתה של שקד: "מה ציוני בזה לקחת צעירים ליישוב מרוחק, מקום כמעט ללא אזורי תעסוקה, עם תשתיות, חינוך, בריאות וביטחון מהגרועים שיש במדינת ישראל?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שקד
    ציוני תמיד 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לאיילת שקד תמשיכי ליבנות
    סגור
  • 3.
    לציונות יש כרגע בעייה הרבה יותר חמורה עם איילת הנוכלת
    צלאח א-דין אל-איובי 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפחתו החרופה של בניטו נפתוליני מאשר עם עיתון שולי שמעטים קוראיו. יען כי איילת הנוכלת וממששת ההונאה שלה הם אלה שמסגירים את הנגב לערבים ולתנועה האיסלאמית, וה'ישובים' היחידים שהם מקימים בנגב הם ישובי משפחות הפשע הבדואיות, תומכי החמאס. אז שהיא לא תחרטט לנו על בן גוריון שבטח מתהפך בקברו נוכח המדיניות האנטי-ציונית הנפשעת של הנוכלת וידידיה.
    סגור
  • 2.
    איילת תפנימי אף אחד לא מאמין לך !!! (ל"ת)
    אור 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כשאתה ישן עם כלבים אל תתפלא כשתקום עם פרעושים
    אלי 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת ובניטו זוג שקרנים שגנבו את קולי.
    סגור