טלוויזיה

כוכבי 'מאסטר שף' תחת מתקפה: "מתקשים להיגמל מלהופיע בטלוויזיה"

מנהלי המאבק בנגיף הקורונה ממשיכים להופיע על המסך גם מחוץ לתכניות האקטואליה: פוליטיקאים ורופאים הפכו לטאלנטים במשרה מלאה. "לפוליטיקאים חשיפה כזו שווה זהב, היא מנגישה אותם לציבור. אבל גם הרופאים כבר למדו את השיטה"
מערכת ice |  8
יפעת שאשא ביטון במאסטר שף VIP (צילום צילום מסך קשת 12)
העונה החדשה של 'מאסטר שף VIP' תעלה היום בערב (ראשון, 21:15) בקשת 12, ויופיעו בה סלבס מהשורה הראשונה כמו משה פרץ, אקי אבני וקובי אוז, אבל גם 2 פוליטיקאים מכהנים: ח"כ דודי אמסלם ושר החינוך יפעת שאשא-ביטון. והם לא הראשונים מהזירה הזאת שהלכו לריאליטי.
"נדמה שהאנשים שהפכו בזכות המגיפה לבני בית בסלון שלנו, כבר מתקשים להסתפק בהופעותיהם בתוכניות האקטואליה. בהפסקות הפרסומות מקדמות אותן דמויות ממש הופעות אורח שלהן בתוכניות ריאליטי." כתב הבוקר עמוס הראל ב'הארץ', וביקר גם את תופעת הרופאים שהפכו לכוכבי ריאליטי כמו פרופ' איתמר גרוטו שהשתתף ב'הזמר במסכה', ופרופ' עידית מטות שתשתתף ב'רוקדים עם כוכבים'.
"כולם חלק מאותו משחק" כותב הראל, "ולכולם ישנן דרכים כאלה או אחרות להוון את כוחם החדש: זיהוי מחניף ברחוב, לייקים ברשתות החברתיות, אולי אפילו הופעה רווחית בשעשועון הבא. לפוליטיקאים חשיפה כזו שווה זהב. היא מנגישה אותם לציבור, בלי המטען האידיאולוגי החומצתי שכרוך בראיון בחדשות. אבל גם הרופאים כבר למדו את השיטה. זו נחלתם של הבכירים, כמובן. אף תחרות אפייה לא תזמין אליה היום את האחות הכורעת תחת הנטל בחדר המיון, או את המתמחה הנאבק לסיים משמרת ארוכה מדי כשהוא עדיין ערני."
 
עוד הוא מוסיף: "כשרואים את יפעת שאשא-ביטון בפרומואים, מתרגשת מהתבשיל הראשון שלה, אי אפשר שלא להרהר בכישלונות מערכת החינוך שעליה הופקדה בחצי השנה האחרונה. מהקשיים השיטתיים שהעמיסה במתכוון על מבצע חיסון הילדים, ועד לחוסר היכולת המוחלט לקיים מודל היברידי, שבו ילדים בסיכון יצטרפו חלקית ללימודים. וכשצופים בפרופ' עידית מטות מפזזת, קשה שלא לחשוב על הביטחון האינסופי שבו סיפקה פעם אחר פעם תחזיות מטעות כאילו המגפה בגלגולה החדש היא מחלה קלילה, שסופה קרוב."
הראל מסכם באכזבה: "ההשתטות של פוליטיקאים ורופאים בטלוויזיה, בעיצומו של משבר שהם עצמם מרבים לדבר על חומרתו, אינה מסייעת לצופים להשתכנע ברצינות כוונותיהם. אם לשאשא-ביטון היה כל כך הרבה זמן פנוי לפני כניסתה לתפקיד, חבל שלא השקיעה אותו בגיבוש תוכנית מסודרת יותר למערכת החינוך."
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אנסקי הביתה!
    גורדון רמזי 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיכל אנסקי לא ראויה להיות בתוכניות אוכל, אין לה כל ניסיון בבישול וחוץ מלאכול ולעשות גניחות וצילצולים ולהתחנף לא יודעת לעשות כלום!!! מיותרת! מיותרת! מיותרת....
    סגור
  • 7.
    קודם תבדוק
    אילנה 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידעתך הצילומים צולמו לפני שנה אז תבוא בתענות לאמסלם כי הוא השר היחידי שהשתתף
    סגור
  • 6.
    חחח
    מאיר 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך ידעתי שסו סתם עונה משעממת... המנחה: מיכל אנסקי היםה והלא חכמה.. " היא נלחמה בקורונה".....קבלו את טיפשאשא ביטון... עאלק נלחמה חחחח
    סגור
  • 5.
    מאסטר שף ..וי.אי.פי.
    אורה 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פחחחח...הראל...למרות שעיתונך שנוא עלי... כל מילה שלך אמת.. כאילו ,לקחת לי את המילים מהפה..במיוחד,כשהזכרת גם את גרוטו הנלעג בזמר במסיכה..וגברת . מטות הרקדנית...חחחחחח שלושה אנשים בתכנית מסטר שף הפעם מיותרים רעייתו של לפיד, אמסלם ששמעתי שיופיע .. ושאשא ביטון !!!! מפאת תפקידם...אינם ראוים להופיע בתכנית... אני מרגישה מרומה.!!!!!
    סגור
  • 4.
    משאשא הכינה אפשר לחשוב
    בתיה 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקינוח הכי קל ופשוט להכנה. חשבה שתזכה חחה...
    סגור
  • 3.
    שתעזוב אותנו בשקט
    אתי 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעשוע חדש של הצרה לכל ההורים שיושבים בבית בגלל הילדים עכשיו מכריחים אותנו להקיא גועל נפש שתלך הבייתה
    סגור
  • 2.
    מדויק! (ל"ת)
    י. 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נכון. (ל"ת)
    רותי 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור