טלוויזיה

צביקה הדר מגיב לסערת בנט: "מה מטריף אתכם"

מגיש הטלוויזיה מגיב לסערה סביב הראיון שערך עם ראש הממשלה נפתלי בנט לאחר שהתראיין ל"פתחי וזמרי בעם" של רדיו גלי ישראל והבהיר: "קיימתי ראיון נינוח, אני מת גם לראיין את נתניהו"
מערכת ice |  2
צביקה הדר בנט (צילום מסך)
סוף השבוע האחרון היה סוער עבור צביקה הדר וגרר איתו המון ביקורות וחיזוקים לאחר פרסום הראיון שלו עם ראש הממשלה, נפתלי בנט ביום חמישי האחרון. הבוקר (ראשון) הדר התראיין לתכנית "פתחי וזמרי בעם" ברדיו גלי ישראל והגיב לראשונה לסערה הגדולה שנוצרה.
צביקה הדר אמר במהלך הראיון: "הדעות שלי רחוקות מלהיות עם דעותיו של בנט. בואו נגיד ככה: לא הצבעתי לו. אני לא מבין מה מטריף אתכם, קיימתי ריאיון נינוח, בחלקו של מאחורי הקלעים, אני לא מגיע בכובע עיתונאי. לדעתי שאלתי שאלות מצוינות. אני מת גם לראיין את נתניהו, נתנו לי יחסית חופש פעולה".
 
הדר המשיך בהבהרה ואמר: "אני שומע את הוויכוח על תפקידה של התקשורת ואני חושב שתפקידה של התקשורת זה להרגיע עניין. זו דעתי. יש עיתונאים ויש אותי. אני רוצה להכיר את האנשים, אני רוצה לכבד כל אדם. אני רוצה לשמוע אנשים בלי שצורחים אחד על השני״
דבריו של הדר מגיעים לאחר ביקורת חריפה שקיבל, הפרשן המדיני של אתר החדשות וואלה, ברק רביד היה מבכירי הקוטלים של הראיון. כבר בשידורו כתב בדף הטוויטר שלו: "איזה אירוע מביך מתרחש עכשיו בערוץ 13". בהמשך כתב השוואה לפובליציסט שמעון ריקלין והראיון שלו עם שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה לשעבר "זוכרים כמה הסתלבטנו על ההנהונים של ריקלין לביבי ושרה בערוץ 20? אז הערב בערוץ 13 שודרה שעה של התלקקויות וליטופים מביכים של צביקה הדר לבנט. לא למדנו כלום".
יממה לאחר שידור הראיון, ברק רביד המשיך במתקפה החריפה כשפרסם את ביקורת הטלוויזיה של נדב מנוחין באתר וואלה וכתב: 'הריאיון' של צביקה הדר עם נפתלי בנט ברשת 13 היה תקלה אחת גדולה ומצערת, כותב נדב מנוחין". הראיון זכה ל-7.6% רייטינג וכ-198 אלף צופים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקרחת, צביקה, הקרחת.
    נפלתי נבט 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שמטריף אותנו.
    סגור
  • 1.
    הכל בסדר צביקה זרמת עם המערכת
    רון 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל טוב
    סגור