טלוויזיה

צביקה הדר פוגש את בנט: צפו בריאיון שעורר סערה

צביקה הדר ורה"מ בנט נפגשו אתמול לשיחה על הממשלה, המצב האוקראינה, יוקר המחיה ועוד נושאים בוערים על סדר היום. וגם: על מה מדברים מנהיגי העולם בווטסאפ?
מערכת ice | 
צביקה הדר עם בנט (צילום רשת 13)
צביקה הדר פתח בזה שהוא לא רצה שייצא לריאיון רושם מלוקק מידי ולכן פתח עם מה שלדבריו הוא  "הפיל בחדר", כיצד בנט הוא ראש הממשלה כאשר יש באמתחתו שישה מנדטים בלבד. בנט הסביר לו שרצה לחלץ את המדינה מהלופ של הבחירות המתמשכות ולכן קיבל את ההחלטה, וצביקה שאל אותו "איך אתה מרגיש עם זה שעל ביבי היו אומרים כמה הוא גאון, ועליך אומרים שגנבת את הבחירות?" ובנט ענה לו שהוא לא לוקח דברים כאלו ללב.
בהמשך הם דיברו על ביקור קנצלר גרמניה בישראל, ועל המצב באוקראינה והיחס של ישראל אליו. לאחר כמה דקות של דיבור על חייו האישיים של בנט, חזרו לדבר על אקטואליה. צביקה שאל אותו בישירות האם הוא חושב שלאחר השנתיים הללו הוא חושש שתיגמר הקריירה הפוליטית שלו, ובנט ענה שהוא עושה את מה שטוב למדינה ולא למצב הפוליטי שלו.
לאחר מכן הצטרף צביקה לבנט לטיסה במסוק לטקס סיום קורס קצינים בבה"ד 1. אחרי סיבוב בבה"ד 1 חזרו למשרד שם שאל צביקה את רה"מ על יחסיו עם מנהיגי העולם, אח"כ השתתפו בישיבת ממשלה וחזרו למשרד לדבר על יוקר המחייה שם בנט הבטיח שאם הממשלה תמלא את ימיה "הם יעשו דברים מדהימים ויורגש פה הבדל ענק".