ויראלי

בנט נכנע לאתר הדתי: איך הגיב לעקיצה על המלכה?

ראש הממשלה איחל החלמה מהירה למלכה אליזבת' וקיבל נזיפה מהאתר הדתי סרוגים כי לא איחל החלמה מהירה גם לזקן הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן. שעה קלה לאחר הפרסום התקפל בנט וצייץ גם לרב החלמה מהירה
מערכת ice | 
המלכה אליזבת ובנט (צילום wiki/ Joel Rouse, AMIT SHABI/POOL)
ראש הממשלה נפתלי בנט, פרסם בחשבון בחשבון הטוויטר שלו ציוץ באנגלית הקורא להחלמה מהירה למלכה אליזבת' השנייה שנדבקה בקורונה, אך האתר הדתי סרוגים עקץ אותו שלא איחל רפואה שלמה גם לרב דרוקמן - וראש הממשלה התקפל ופרסם החלמה מהירה גם לרב.
נזכיר: לפני כמה שעות פרסם בנט בחשבונו בטוויטר איחולי החלמה מהירה למלכה אליזבת יחד עם דגלי בריטניה וישראל: "Wishing Her Majesty Queen Elizabeth II a speedy and full recovery. Our thoughts and prayers are with you".
באופן מפתיע, אתר סרוגים, שהיה נחשב בעבר לאתר המקורב למי שהיה יו"ר הבית היהודי, עקץ את ראש הממשלה כי שכח לאחל רפואה שלמה לרב דרוקמן שנדבק אף הוא בקורונה.
 
הרב דרוקמן נחשב למי שבמשך תקופה היה מקורבו של הפוליטיקאי: "לזקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן שנדבק היום אף הוא בקורונה, עוד לפני המלכה הבריטית, לא הקדיש בנט ציוץ החלמה", כתב העורך משנה אריה יואלי, והוסיף: "לפני שנה, ערב יום העצמאות, אחרי הבחירות לכנסת ובזמן המנדט של נתניהו להרכבת ממשלה, בנט עוד היה חלק מגוש הימין וראה את עצמו בציונות הדתית. הרב דרוקמן אושפז אז עקב חולשה, ובנט כמובן מיהר לשלוח איחולי תפילה ורפואה".
באורח פלא, שעה וחצי לאחר הפרסום באתר למגזר הדתי, צייץ ראש הממשלה נפתלי בנט גם איחולי החלמה מהירה לרב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה