טלוויזיה

דפנה ליאל ועשרים נעדרים: חדשות 12 סופגת מכה קשה

למעלה מ-20 עובדים נדבקו בקורונה במהלך מסיבת פורים החגיגית של חברת החדשות וביניהן דפנה ליאל, אחת הפרשניות הפוליטיות של הערוץ
מערכת ice |  5
הפרשנית הפוליטית של חדשות 12, דפנה ליאל (צילום נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
מכה קשה לחדשות 12, גל היעדרויות גדול יחסית עתיד לפקוד את המערכת, כשהנעדרת הבולטת ביותר היא הפרשנית הפוליטית של ערוץ קשת 12, דפנה ליאל, אחת מבין 20 עובדים שיעדרו לפחות בשבוע הקרוב. 
על פי הפרסום של כתב הבידור והתקשורת של ישראל היום, ערן סויסה, ברשתות החברתיות: ביום חמישי האחרון נערכה מסיבת פורים ענקית של חברת החדשות ובמהלכה הייתה הדבקה המונית של קורונה. בין הנפגעים כאמור, דפנה ליאל, יחד עם עוד עשרים עובדים נוספים במהדורת החדשות. 
 
במקרה של דפנה ליאל, המצב יחסית טוב לאחר שרק בשבוע שעבר חשפה העיתונאית כי כשעברה דירה להרצליה קיבלה אישור מיוחד לעבוד מהבית ובו יש לה אולפן חדשות מיוחד.
עיתונאי ומפיקי חברת החדשות של ערוץ 12 חגגו בחמישי במסיבת פורים מושקעת במיוחד. כל הטאלנטים המובילים של הערוץ הגיעו לחגוג את פורים 2022, וביניהם צמד המגישים יונית לוי ודני קושמרו, שכמיטב המסורת שלהם השקיעו בתחפושת מקורית, ואחרי שלפני 3 שנים גנבו את ההצגה בתור ג'ון קנדי ורעייתו, השנה כיכבו בתור עוד זוג אייקוני והתחפשו לג'ון לנון וזוגתו יוקו אונו.
עוד כתבים שהשקיעו בתחפושת היא הכתבת עמליה דואק ההריונית ובעלה הגיעו בתור כיפה אדומה והזאב, דואק העלתה לסטורי שלה וכתבה: "במקום שהזאב יבלע את כיפה אדומה, ובכן...". מספר כתבים נבחרו להשתתף בתחרות 'הזמר במסכה', בהשראת התוכנית המצליחה של קשת 12, והתלבשו בתחפושות המקוריות מהתוכנית. מי שלקח את תפקיד הספגטי מעוז זהבי הוא הכתב הצבאי ניר דבורי, שזימר ולאחר מכן חשף את עצמו, בנוסף אליו, מנהל התוכן של החדשות, גיא סודרי, הפתיע בתור הדמות של התמנון, שבמקור היה השף חיים כהן. 
בין כל הכתבים והמנחים, מי שנבחר להנחות את תחרות הזמר במסכה הוא מגיש תוכנית חיסכון העיתונאי גדעון אוקו. לאחר שהדמות בתחפושת השיבולת, במקור של שפיטה, שרה על הבמה, היא התגלתה כלא אחרת מאשר כתבת הצרכנות מעיין פרתי!
 
מי שהגיעו להרים את האווירה הן הזמרת מרגול (מרגלית צנעני), שגרמה לעמית סגל וירון אברהם להוריד את ארשת הרצינות ולהמציא תנועות ריקוד מעניינות, ואחריה הגיעה הזמרת הנוצצת נועה קירל שעלתה לבמה ולא הסתירה את ההתרגשות. בנוסף היא ניצלה את המעמד להודות לחברת החדשות על "הכתבות המפרגנות".
עוד תחפושת מקורית הייתה של הכתבת לי נעים ובעלה, ששיחקו יחד את השרה מרב מיכאלי ובעלה ליאור שליין בתמונה המפורסמת שהם חוזרים מארצות הברית יחד עם התינוק החדש שהביאו דרך אם פונדקאית. כזכור, בסוף השבוע שעבר שידרה התוכנית "עובדה" פרק שעסק בתהליך הבאתו לעולם של בנם של שליין מיכאלי.
 
דני קושמרו ויונית לוי בתור ג'ון לנון ויוקו אונו (פרסום גיל משעלי)
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אופירע
    א.ישראלי 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם מכשפה
    סגור
  • 4.
    שמים
    מיקי 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה זה כששמים זין
    סגור
  • 3.
    לא חבל
    חני 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דפנה ליאל לא נעים לראות אותה בחדשות חוסר מקצועיות והגשה שלה לא מועברת נעים במסך לא נעימה
    סגור
  • 2.
    ערוץ אין מגפה
    ZB 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הז םתמ הכופהנו לס לס לס
    סגור
  • 1.
    ערוץ שכולו השחתה , ארס והרס (ל"ת)
    ג'וש 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור