טלוויזיה

דפנה ליאל חושפת: האם אישרו לה עבודה מהבית?

דפנה ליאל כתבה פוסט ביום האישה ברשתות החברתיות שבו העלתה תמונה עם הילדים שלה וחשפה סיפור ממקום העבודה שלה ומה עמד מאחורי ההחלטה שלה? 
מערכת ice | 
הפרשנית הפוליטית של חדשות 12, דפנה ליאל (צילום נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
הפרשנית הפוליטית של חדשות 12, דפנה ליאל, פירסמה השבוע ברשתות החברתיות פוסט מרגש לרגל יום האישה בו סיפרה על מעבר הדירה שלה להרצליה ועל אחת הבקשות שלה בתפקיד שהשפיעו לה על המשפחה. 
ליאל העלתה תמונה שלה בבית עם הילדים וכתבה: "בתקופה הזו בשנה שעברה ארזתי את חיי ועברתי משואבה שבהרי יהודה, להרצליה. זה היה שינוי חד אחרי שנים ארוכות שבהן גרתי שתי דקות בדיוק מהאולפן בנווה אילן. הייתי שלמה עם ההחלטה- עברתי כדי להיות קרובה למשפחתי המורחבת ולהוריי האהובים, אך דאגתי מאד מהשינוי באורח החיים. עד אותו רגע הרגשתי שהצלחתי לג׳נגל בזכות הקירבה לאולפן".
ליאל המשיכה בשיתוף שלה וסיפרה על בקשה מיוחדת מחברת החדשות: "אחרי לבטים רבים החלטתי לבקש שחברת החדשות תקים אולפן בביתי החדש. האמנתי שהערך המוסף שאני מביאה לשולחן הוא מעבר לנוכחות הפיזית שלי בדסק- הוא המסירות, היצירתיות ונקודת המבט הייחודית שלי, אך פחדתי שמנכ״ל החברה, אבי וייס, לא יאשר שכן מדובר בתקדים שאחריו היה לי ברור שיגיעו בקשות דומות.
 
לשמחתי, לקח לו שניה בדיוק לאשר. כעבור כמה שבועות בלבד נחנכו אולפני הרצליה 2, או בשמם הרשמי בליינאפ 'אולפני ליאל'. לא חלף זמן רב, וכצפוי, הגיעו בקשות נוספות של כתבות וכתבים לשדר מהסלון או מהמרתף. גם הן נענו. אני משתפת כי חשוב לי שעוד נשים (וגברים) צעירים ממני יראו בעיתונות ובתקשורת אופציה וידעו שניתן לשלב אותן עם חיי משפחה. זה לא קל, אבל גם מקצועות אחרים הם לא בדיוק פיקניק. יום האישה זו גם הזדמנות נפלאה להודות לחברת החדשות שאפשרה לי זאת והוכיחה שאפשר גם אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה