טלוויזיה

גיא פינס במהלך דרמטי: לא ישדר הערב בעקבות הפיגוע

עקב הפיגוע היום בבאר שבע בו נרצחו ארבעה אזרחים, הודיע גיא פינס שלא ישדר את תוכניתו היום
מערכת ice |  1
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
תוכנית הבידור והרכילות "ערב טוב עם גיא פינס", הודיעה הערב (שלישי) כי לא תשודר היום, עקב הפיגוע מוקדם יותר היום בבאר שבע, בו נרצחו באכזריות ארבעה אזרחים, עוברי אורח במרכז המסחרי "ביג" בעיר.
התוכנית, שהייתה אמורה להיות משורדת היום כרגיל בשעה 23:10. כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "עדכון מערכת: בעקבות הפיגוע הרצחני בבאר שבע, הערב לא תשודר התוכנית". 
 
לפני ביטול התוכנית, תוכנן היום לדבר בה על השופטת בדימוס אתי כרייף, שמככבת לאחרונה בקמפיין של מאגר בעלי המקצוע Payless, ולפני כן בקמפיין של "סמארטק טכנולוגיות". בגיא פינס תכננו ככל הנראה לדב רעל הסכומים שהיא מקבלת על הקמפיינים. 
בנוסף, תוכנן ככל הנראה לשדר כתבה על כוכב הריאליטי ג'וזי זירה, שהשתתף בתוכנית הריאליטי "וילת הלבבות השבורים" בצרפת, שתעלה לשידור בשבוע הבא שם. כפי שפורסם ב-TMI חברת ההפקה הצרפתית תנחת בישראל מחר כדי לצלם את החיים של ג'וזי כסלב בישראל ותלווה אותו לכל ההופעות פורים בהם הוא צפוי לתקלט בחג. כמו כן, חשף זירה כי בחודש הקרוב הוא יזכה לביקור מרגש של אימו שצפויה לנחות בישראל לביקור ראשון שלה בארץ. כידוע זירה ואימו היו בנתק לאורך כל השנים, ובזכות וידאו ששלחה לו בבית "האח הגדול" לפני כשנה, זירה טס לפריז והשניים התפייסו, מה שהביא לחופשה נוספת משותפת שתערך בישראל, המגרש הביתי של זירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד, זה רמה של רגישות, מדינה חייבת להבין שזה אסון
    מימי 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת זה דבר שמעיד על רגישות ופרופורציות.
    סגור