ויראלי

גיא פינס מתחזק? זו המחווה שעשה לשומרי השבת

ערב טוב עם גיא פינס, שממשיכים לעדכן גם בשבת על מה שקורה בעולם הסלבס, עשו מחווה מרגשת לאלו ששומרים שבת, שלא יפספסו את הידיעות 
מערכת ice | 
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
התוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס', מחזיקה חשבון אינסטגרם פופולרי עם כ-850 אלף עוקבים. העמוד מעדכן באופן שוטף על ידיעות מעולם הסלבס בארץ ובעולם, גם בשבת.
אצל גיא פינס כנראה הבינו שיש להם מסה של קהל שומר שבת, ומאחר שגם בסוף השבוע הם ממשיכים לעדכן, והעדכונים בסטורי כידוע נמחקים לאחר 24 שעות, הם עשו מחווה לאותם שומרי השבת ושמרו את כל הידיעות החמות של הסופ"ש ב'היי-לייט' (Highlight) בעמוד האינסטגרם שלהם.
ההיי-לייט שמור בכניסה לעמוד האינסטגרם של 'ערב טוב עם גיא פינס', והם פרסמו אותו בסטורי שלהם וכתבו: "לבקשת שומרי השבת, Highlight מסודר עם כל החדשות מהסופ"ש".
גיא פינס ידוע כאחד שלא מפחד לפנות לכל כיוון וגם לעורר סערות לא קטנות. לאחרונה אפילו הסתבך בתביעה. לפי דיווח של TMI, השחקן יהודה נהרי מתכונן להגיש מכתב לפני תביעת דיבה ולשון הרע נגד מערכת גיא פינס, בשל דיווח שפורסם באותה תקופה בעניין ליהוק של נהרי לסדרה חדשה. הטענות שהופנו כלפי פינס הן שהליהוק של נהרי לא חדש וכי במערכת גיא פינס רכבו על סערת הפגיעה המינית מול אסי עזר כדי לשוות לליהוק תזמון כזה שנשען על הסערה שעדיין לא שקטה.
 
עו"ד הוכהאוזר המייצג את נהרי חשף בשבוע שעבר ברדיו 103 שיהודה נהרי מקבל איומים: "יהודה מקבל איומים מרומזים ממקורבים למר פינס ולמר עזר. הנשמות הטובות אומרות לו שהוא יצטער על היום בו הוא חשב לדבר עליהם".
עו"ד הוכהאוזר הציע בראיון להתעמת אסי עזר בבדיקת פוליגרף נוספת: "אנחנו מציעים לאסי עזר פוליגרף משותף עם שאלות מוסכמות". בבדיקות הקודמות, שני המעורבים בפרשה יצאו צודקים, נהרי טען שעזר התנסח בצורה לא ברורה ולכן בדיקת הפוליגרף שלו יצאה צודקת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה