טלוויזיה

גיא הוכמן נגד קשת 12: הופעתו בוטלה בגלל אג'נדה?

הקומיקאי גיא הוכמן הוזמן לתוכנית "מה המצב" בקשת 12, וקיבל הודעת ביטול ברגע האחרון. "100 אחוז בגלל הפוסט על מאיה לנדסמן" הוא טוען
מערכת ice |  1
גיא הוכמן (צילום רועי ברקוביץ')
הקומיקאי והסטנדאפיסט גיא הוכמן הוזמן לאחרונה לתוכנית הבידור "מה המצב" שמשודרת בקשת 12 בהנחיית מעיין אדם ואבי קורניק. אלא, שיום לפני השידור המיועד קיבל הודעה כי לא יעלה לתוכנית. מפיקת התוכנית כתבה לו בהודעה התנצלות והסבר כי קשת "נאלצים לבטל את האירוח מחר בגלל שינויים של הרגע האחרון."
הוכמן טען בחשבון הפייסבוק שלו כי הסיבה לביטול היא הפוסט שכתב בשבוע שעבר נגד השקחנית מיה לנדסמן. "100 אחוז בגלל הפוסט על מאיה לנדסמן ו״הגאווה הישראלית״ של תאגיד השידור. תקשורת זה לא דבר נאמן, קהל כן. ואני פה בשבילכם. תודה לאלוהי הרשתות החברתיות." כתב הוכמן.
 
כזכור, מיה לנדסמן הביאה הישג בפסטיבל קאן בשבוע שעבר, כשזכתה בפרס על תפקידה בסדרה "שעת אפס". לנדסמן גילמה את אחת משתי הדמויות הראשיות בסדרה, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל. אמנם יש כאלו שלא השתתפו בשמחה, בעקבות דעותיה הקיצוניות של לנדסמן, שהביעה אותם לא פעם ועוררה סערות. כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר כתבה בסטורי שלה: "שונאת ישראל, שונאת חיילי צה"ל ומקבלת פרס. בושה!"
גם הקומיקאי גיא הוכמן לא שמח וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "לא, לא גאווה ישראלית. שחקנית מעולה. כיף לראות אותה. אבל אין פה גאווה ישראלית, אולי גאווה תלאביבית, אולי גאווה ברנז׳אית, בטח לא ישראלית. מה לעשות, צריך לקנות את הגאווה שלנו. ועדיף שזה יהיה בשקל. בהצלחה נשמה."
 
בקשת הגיבו: "אין תגובה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מצפה מקשת לכלום. שומר מסך (ל"ת)
    גולן 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור