טלוויזיה

"ארוחה במיקרו", "רייטינג מביך": המסעדה הבאה ורשת 13 חוטפים

הביקורות בבוקר שאחרי גמר הריאליטי היו קשות מאוד, דוד ורטהיים: "זכיר לי התרסקויות מפוארות מלפני עשור של פורמטים הזויים כמו ״הכפר״ ו״אמאזונס״, אורי טלשיר: "טקס האשכבה של העונה הראשונה היה מדכדך ומאכזב, עם חוויית צפייה מקרטעת ותוצאה סופית שבלונית להחריד"

מערכת ice |  10
המסעדה הבאה (צילום מיכה לובטון)
הגמר של 'המסעדה הבאה' ברשת 13 היה רחוק מלעלות על הציפיות. אחרי עונה בה הושקעו מיליוני שקלים, גרף הפרק האחרון בו זכה עידן בושארי המכונה 'פומפי' וקיבל את המפתחות למסעדה במלון בראון בתל אביב, נתון רייטינג חלש ביותר שחותם עונה שבה הרייטינג התקשה להתרומם.
בסך הכל, פרק הגמר השיג לרשת 13 נתון של 9.4 אחוז בלבד עם 253 אלף צופים בלבד, כאשר עובדה עם אילנה דיין ששודרה מנגד בקשת 12, מחצה אותה עם 17 אחוז בסך הכל עם 463 אלף צופים.
 
עינב שיף, מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, כתב: "בחדשות 13 שידרו 16 דקות (כמעט 30 ברוטו עם פרסומות) של התלקקות לאסף גרניט, כדי לקדם גמר ריאליטי. התוצאה: רייטינג מביך גם למהדורה וגם לגמר. בבית העלמין לטלוויזיה של רשת כבר צריך לעבור לקבורה בקומות".
 
דוד ורטהיים עורך וואלה! ברנז'ה תקף: "ורגע ברצינות על הרייטינג של אתמול: גמר ״המסעדה הבאה״ ברשת מזכיר לי התרסקויות מפוארות מלפני עשור של פורמטים הזויים כמו ״הכפר״ ו״אמאזונס״ (נשבע שהיו דברים כאלה). אז היה ערוץ 10 והלקחים לא נלמדים. לא זוכר ערב בו תכנית תחקירים השיגה כפול מגמר ריאליטי. גם אכלו את הדגים וגם גורשו מהעיר".
אורי טלשיר ביקר ב'הארץ': "בתולדות הריאליטי בישראל נחקקו לא מעט רגעים מוזרים, אבל ספק אם היה גמר שבו שני המתחרים כלל לא נפגשים ואפילו לא נוכחים באותו חלל. שידור של יותר משעתיים, שבהן כל אחד מהם שהה ביקום מקביל. לא היה ברור מי נמצא איפה ומתי כל אפיזודה צולמה. במקום דו קרב מלהיב, קצבי ורציף בין הטוענים לכתר, שודר פורמט לא אפוי שנראה כמו לקט, בלי שום יכולת להבין את סדר האירועים. במקום להבה בוערת, הגמר הזה הזכיר ארוחה שהוכנה אתמול והוגשה אחרי שחוממה במיקרו .טקס האשכבה של העונה הראשונה היה מדכדך ומאכזב, עם חוויית צפייה מקרטעת ותוצאה סופית שבלונית להחריד".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    סתם
    מיכא 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם נהיו יותר דרמטיים מאייל שני בהגדרות של האוכל..
    סגור
  • 8.
    די כבר!!
    לילה 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די כבר עם זה! כל אחד ומה שהוא אוהב!
    סגור
  • 7.
    כמה פרסומות אפשר לשים ?
    מיכל 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אי אפשר לראות שום תוכנית בשל ריבוי פרסומות. אין סובלנות לזה בכלל חא רציני. התוכנית היתה טובה הפרסומות נמאסו גמרו על הצפיה.
    סגור
  • 6.
    המסעדה
    רק בלי זקן וקעקוע 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תוכנית עלובה לא מענינת כסף נישפך סתם לתוכנית בלי הופעה נקייה
    סגור
  • 5.
    צפיתי בכל תכנית והסיום ערוך רע
    בבה בובה 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לצערי אף שהפורמט נהדר ומיוחד, ההפקה עלובה, עם עריכה נוראית, צילומי תקריב של לעיסה של השופטים, שניכר כי לא קשורים לסצנה, וכך גם הגמר. לא היה ברור מתי צולם איזה קטע.לא פעם גרניט נרקסיסט מוכח, עלה בסיפוריו על המתמודד ולא רק פומפי.ניכר כי ההפקה התמקדו בו. אסף תלמד מיוסי שף גדול אבל צנוע ולא מגלומן. ב 12 יש מגלומן בשם ד"ר לעגבניה , ב 13 זה אסף. ובגמר הפרסומות עברו כל גבול. העונש שלהם שהצופים ברחו. ככה זה. הנקמה השקטה.
    סגור
  • 4.
    סוף ידוע מראש. זכר לתוכניותמרוסיה הקומוניסטית מההיסטורי (ל"ת)
    שלומי 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    המיסעדה
    ארנון 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 7
    תכנית מעלפת עולה בהרבה, מבחינת העיניין על תכנית מקבילה של ערוץ 12. המבקר שכתב, שפוט של הערוץ השני, תמיד מביע חוסר סיפוק
    סגור
  • 2.
    תוכנית מעולה הפקקה חובבנית
    ברכה 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    התוכנית מעולה אבל ההפקה על הפנים. זה נכון לכל תוכניות הריאלטי גערוץ 13. לא אמינה ומניפולטיבית. חבל כי התוכנית באמת מיוחדת ושונה..
    סגור
  • 1.
    פולחן אישיות הזוי לאסף גרניט. זלזול בצופה, מכור! (ל"ת)
    מיקי 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • צודק מאד
    פפריקש 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגלומניה
    סגור