טלוויזיה

פרטנר נרתמת למען חיילי המילואים במחווה מרגשת

קבוצת התקשורת פרטנר קיימה טקס הוקרה לעובדי ועובדות החברה המשרתים בשירות מילואים פעיל, בנוכחות שר התקשורת יועז הנדל. המנכ"ל אבי גבאי: "שירות מילואים הוא דבר ראוי, נכון ואף יוצא דופן בחברה הישראלית"
מערכת ice | 
יועז הנדל ואבי גבאי (צילום יחצ)
קבוצת התקשורת פרטנר קיימה אתמול (שני) טקס הוקרה לעובדי ועובדות החברה המשרתים בשירות מילואים פעיל, בנוכחות שר התקשורת יועז הנדל, מנכ"ל פרטנר אבי גבאי והנהלת החברה.
בפרטנר, המעודדת את עובדיה לצאת לשירות מילואים ומצדיעה לתרומתם הרבה למדינת ישראל, משרתים 169 מילואימניקים ומילואימניקיות שעשו יחד 1,264 ימי מילואים בשנה וחצי האחרונים. שיאן ימי המילואים עשה 78 ימים, כאשר העובד המבוגר ביותר הוא בן 50 עם 51 ימי מילואים. מתוך המשרתים, כ-18% נשים.
 
 שר התקשורת, יועז הנדל: "מדינת ישראל נשענת על המשרתים. אלה שיוצאים מהבית, עולים על מדים ועוסקים בהגנת המולדת. אין אחרים. זו הסיבה שראוי לתגמל את אלה שנותנים. משרתי המילואים הם הטובים שבישראלים, השדרה המרכזית של החברה מי שמוביל את המדינה באזרחות ובצבא".
הנדל הוסיף: "בשבוע ההוקרה למילואים, אני כאן כדי להגיד תודה בשם מדינת ישראל. אני רוצה לברך את חברת פרטנר על הוקרת המילואימניקים. המשק הישראלי משווע לידיים עובדות איכותיות, תו המילואימניק הוא תו תקן למצוינות וכל חברה צריכה להיות גאה בהם".
 
מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, הוסיף: "שירות מילואים פעיל במקביל לשגרה והעבודה היומיומית אינו דבר מובן מאליו ועל כך צריך להוקיר תודה. שירות מילואים הוא דבר ראוי, נכון ואף יוצא דופן בחברה הישראלית. אני רוצה להודות לשר על היוזמה להוקיר את העובדות והעובדים בצורה זו. פרטנר גאה במשרתים ותמשיך לתמוך ולעודד שירות מילואים ותרומה למדינה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה