טלוויזיה

נמצא הפרופיל של מתמודד האח הגדול באפליקציית ההיכרויות

העונה הנוכחית של האח הגדול מובילה ללא מעט מערכות יחסי ואינטרקציות אינטימיות בתוך הבית, אך מי המתמודד שעוד לפני כן חיפש האהבה באוקיי קיופד?
מערכת ice |  1
Okcupid (צילום Okcupid)
אליאב טעטי, דייר האח הגדול, ככל הנראה חווה את הטלטלה הגדולה ביותר מאז נכנס לבית מבין המתמודדים, כאשר הפקת התכנית הכניסה לבית את טליה עובדיה, האקסית שלו, כשהשידוך המחודש בין השניים מעורר לא מעט אמוציות בבית. בינתיים, עושה רושם שאליאב עצמו היה פעיל במיוחד לפני התכנית. 
ובכן, גולשת באפליקציית ההיכרויות הפופולרית אוקיי קיופיד פרסמה כי מצאה את חשבונו של אליאב, שעדיין פעיל. נכון, לא מן הנמנע שמדובר בחשבון פיקטיבי שיוצר לאחרונה, אך נכון לשעה זו אפליקציית ההיכרויות לא הודיעה כי החשבון מזויף. בפרופיל אגב, אליאב לא חושף יותר מדי פרטים, מלבד היותו בן 31 מראשון לציון ומתנשא לגובה 181 סנטימטרים. 
"הכרתי מישהי והגיע הזמן להצעת נישואים", סיפר טעטי בתחילת התכנית. "חודשיים לפני האירוע: 'ברייק' אחד גדול. באנו לחתום באולם, חזרנו הביתה, בכיתי ואמרתי לה: 'אני לא רוצה להתחתן'. אני לא מאחל לאף אחד את הסיטואציה. קשה לי מנשוא. התחלתי ללכת למועדונים בתל אביב באותו ערב. פרצתי כל גבול. מאותו רגע חייתי בשני עולמות".
"אני לא רוצה לפגוע באף אחת, אבל יש מצב שאני שחקן", הוא סיפר בתעודת הזהות שלו לפני הכניסה לבית האח. "אם נניח אני יוצא עם מישהי והיא משעממת אותי - זהו, בא לי משהו חדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתנדף כבר. משעמם ולא אמין בעליל. גברים כמוך יש בערימות (ל"ת)
    ריקוש 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור