טלוויזיה

ביקור ביידן: זו הרשת שתשדר באופן שוטף את הביקור

נשיא ארצות הברית ינחת מחר (רביעי) בנתב"ג וההכנות בשיא, במטרה למנף את האירוע המתוקשר להסברה ישראלית איכותית, רשת i24 news את כל האירועים בשלוש שפות שישדרו לכל העולם 
מערכת ice |  1
ג'ו ביידן (צילום flickr)
בעוד פחות מ- 24 שעות יינחת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בנמל התעופה בן גוריון. לא רק במשרד החוץ נערכים להגעתו אלא גם בערוצי התקשורת המקומיים. אחד הערוצים שייסקר באופן שוטף את ביקורו של הנשיא במזרח התיכון בכלל ובישראל בפרט הוא יהיו שלושת ערוצי i24NEWS. את השידורים יעבירו מהאולפן המיוחד בירושלים, מהאולפן המרכזי בנמל יפו, ומאולפני הערוץ בארצות הברית, צרפת, איחוד האמירויות ומרוקו.
   
כמו כן השידורים יעברו בשלש שפות שונות - אנגלית, צרפתית וערבית ויעבירו בשידור חי את כל האירועים והתפתחויות ביקור ההיסטורי. השידורים יחלו ביום רביעי עם נחיתת הפמליה הנשיאותית בנתב״ג ועד מוצאי שבת עם סיום הביקור בסעודיה, יעבירו שלושת הערוצים בשידור חי דיווחים חיים ממוקדי ההתרחשויות: החל מקבלת הפנים בנתב״ג, דרך ביקור הנשיא האמריקאי ב״יד ושם״, פגישותיו עם הנשיא הרצוג וראש הממשלה לפיד, ביקורו במזרח ירושלים ובית לחם, המראתו ההיסטורית מבן גוריון לג׳דה שבסעודיה ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה צריך אותו? שישאר בחו"ל. יש לנו מספיק אויבים פה (ל"ת)
    גל 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור