ויראלי

חשיפה: הבן של ביידן עושה סמים לצד נערת ליווי

בסרטונים מ-2019 שנחשפו רק עכשיו, האנטר ביידן שוב מסבך את אבא ג'ו הנשיא. ביידן הבן נראה צורך סמים קשים בעירום לצד נערת ליווי, בעודו שוקל את מנות הסם, שותה ונוגע בעצמו באיברים שאמורים להיות מוצנעים. הנשיא ביידן בטח יתקשה להתרכז בביקור בישראל, או שאולי כבר התרגל לפאדיחות הבלתי פוסקות של הבן
מערכת ice |  4
גו ביידן (צילום Matty Stern US Embassy)
האם מעללי הבן הסורר יעיבו על הביקור הקרוב של אבא בישראל? האנטר ביידן, בנו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, לא מפסיק לייצר שערוריות. בתיעוד וידאו חדש שדלף, נראה ביידן הבן צורך סמים קשים בעירום כשלצדו נערת ליווי. האנטר נראה גם שוקל את מנות הסם שלו, שותה ונוגע בעצמו. 
לפני כשנה פרסם ביידן הצעיר ספר אוטוביוגרפי, שבו התוודה על התמכרותו לסמים ולאלכוהול. אם כי הווידוי של האנטר בן ה-52 לא חידש דבר: התמונות שפורסמו מהמחשב הנייד שלו, שהושאר במעבדת תיקון בדלאוור בשנת 2020 (והוסתר על ידי רוב כלי התקשורת הממוסדים בארה"ב וגם ברשתות), כללו כבר אימג'ים קשים לצפייה של האנטר צורך סמים בעירום ומבלה עם נערות ליווי. לא לשווא כונתה הפרשה ההיא, שבגדול הוסתרה מעין הציבור - "הלאפטופ מהגיהנום".
 
וכעת צצו סרטונים חדשים של האנטר ביידן שמסעירים את ארצות הברית, וכבר הפכו ויראליים. בתיעודים, שפורסמו בדיילי מייל הבריטי ובטוויטר, נראה בן הנשיא עוסק בשקילת הסמים הקשים שהוא צורך כשלצדו נערת ליווי. בסרטון נוסף הוא מעשן קראק במקטרת כשהוא עירום בבריכה שנראית כתא-ציפה מקורה. הסרטונים צולמו על ידי ביידן הבן במהלך שנת 2019, ורק כעת הודלפו.
 
במהלך אחד הסרטים נראה האנטר כאמור בעודו מעשן ולוגם אלכוהול כשהוא בעירום, ואף נוגע באבריו המוצנעים. בדיילי מייל דיווחו כי הסרטון צולם על ידי ביידן הבן בינואר 2019 במרכז בריאות במסצ'וסטס, שם עבר טיפול בציפה במים.
 
אפשר בהחלט לסמוך על כלי התקשורת הממוסדים באמריקה, אולי מלבד פוקס ניוז השמרנית, שייחלצו שוב לעזרת הנשיא ביידן ויצניעו את האיברים הלא-מוצנעים ואת שאר המעשים הפליליים שנחשפו בסרטון. גם ברשתות החברתיות ודאי יחסמו כל דליפה של המידע, כפי שנהגו לקראת בחירות 2020, מעשה שלדעת רבים עזר להטות את הבחירות לטובת ביידן, שניצח את הנשיא הקודם דונלד טראמפ בבחירות השנויות במחלוקת. רק במקרה שהמושכים בחוטים במפלגה הדמוקרטית יחליטו להיפטר מהנשיא ביידן במקרה ויחליט לרוץ לקדנציה שנייה כנשיא, יתכן והסרטונים החדשים יקבלו חשיפה ראויה.
 
ועוד ממעללי משפחת ביידן: לאחרונה אף פורסמו - וכמובן הוצנעו - הקלטות אודיו המוכיחות כי ג'ו ביידן היה בהחלט מודע לעסקאות הלא חוקיות שבנו ביצע מול חברות באוקראינה ובסין, ששילמו להאנטר מיליוני דולרים כדי לקבל גישה לאביו כשהיה סגן הנשיא. בעולם מתוקן קוראים לזה שוחד. אולי בגלל זה נפל לאחרונה הנשיא בעת שרכב על אופניו.
כל זה כמובן מגיע רק כתוספת למעמדו המתרסק של ג'ו ביידן בקרב הציבור, כולל במפלגתו שלו, עקב כשלונותיו הרבים בתחומי הכלכלה ובתחומים נוספים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בדיוק כמו הסמול בישראל
    יהודה 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה הבן של ביבי אז לא מפסיקים להראות. מישהו מהסמול דם שתיקה.
    סגור
  • 3.
    משפחה מופלא
    הסוכן של ביידן 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאן גיל תמרי מוושינגטון
    סגור
  • 2.
    משפחה מופלא
    גיל תמרי 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו ששידרתי כל הזמן מפתח בייתי בוושינגטון
    סגור
  • 1.
    עאלק רק עכשיו נחשפו, הכל מתוזמר ע"י המושך בחוטי ביידן (ל"ת)
    ניר 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור