ויראלי

ג'ו ביידן מתרסק במהלך רכיבה על אופניים. צפו בתיעוד

נשיא ארה"ב בן ה-72 נסע לחופשה עם רעייתו ג'יל לציון יום נישואיהם ה-45, במהלכה תועד מתרסק בצורה כואבת בעת שרכב על אופניים, כאשר התאושש מיד לאחר מכן ואמר: "אני בסדר" 
מערכת ice |  1
גו ביידן (צילום Official portrait of United State)
בארצות הברית עוסקים לא מעט לאחרונה במצבו הבריאותי של הנשיא ג'ו ביידן, כשהשאלה המרכזית שעומדת על סדר היום היא האם הנשיא בן ה-79 ירוץ לקדנציה נוספת. אתמול (שבת), נדמה היה כי סרטון שהפך לוויראלי במיוחד ברשתות החברתיות מעמיד שוב את הסוגיה על סדר היום, כאשר ביידן תועד מתרסק במהלך רכיבת אופניים.
 
הנשיא תועד במהלך רכיבה בדלאוור, כאשר הצלמים במקום הצליחו לתפוס אותו כשהוא שרוע על הרצפה. ביידן נמצא כעת בחופשה ברהובוט ביץ', אליה הגיע עם רעייתו ג'יל לכבוד יום נישואיהם ה-45. אגב, הנפילה לא מנעה מביידן להמשיך ברכיבה, כשמיד לאחריה מיהר לקום, לומר "אני בסדר" ולעלות בחזרה על האופניים. 
 

ביידן (79) הוא הנשיא המבוגר ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, מה ששימש ככלי נשק עבור יריביו במערכת הבחירות האחרונה, בה ניסו להציג אותו כאדם "סנילי", כזה שלא יכול לנהל את האימפריה הגדולה בעולם. אמירות ופליטות פה שהעמידו במבוכה את הבית הלבן חיזקו בחודשים האחרונים את הטענה כי הנשיא לא כשיר לרוץ לקדנציה נוספת, בה יהיה כבר בן 82. 

כזכור, רק בשבוע שעבר פורסם כי ראש הממשלה, נפתלי בנט, יארח את נשיא ארצות הברית, בעת ביקורו הרשמי בישראל, שייערך בין התאריכים 13-14 ביולי 2022, במסגרת סיבוב באזור בו גם יבקר במדינות ערביות נוספות. 

לאחר היוודע הביקור נמסר: "ישראל מברכת את ביקור הנשיא באזור, ובתוך כך את ביקורו החשוב בסעודיה ואת מאמציו לחזק את האינטרסים המשותפים של המדינות ולהרחיב את השלום האזורי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזמן שהעולם מדבר על זה שביידן היה מתקלח עם בתו בת ה 17
    ניצני 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התקשורת מנסה למסמס את הידיעה שביידן היה מתקלח עם בתו בת ה 17 בעירום התקשורת מנסה לדבר רק על נפילת האופניים חחחח כמה צביעות והטיה ,, גועל נפש
    סגור