טלוויזיה

מגישת רשת 13 בילתה עם הצל: "רק בן גביר"

למרכז המבקרים החדש "מאורות" באשדוד, שמספר את הסיפור של העם היהודי, הגיעו עשרות אנשי תקשורת ומעצבי דעה שביניהם מירי אלוני והצל, שהשאיר בכותל הווירטואלי שהונח במקום פתק בו נכתב: "רק בן גביר"
מערכת ice |  1
יואב אליאסי - הצל (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
למרכז המבקרים החדש "מאורות" באשדוד, שמספר את הסיפור של העם היהודי, הגיעו עשרות אנשי תקשורת ומעצבי דעה עם משפחותיהם לאירוע השקה. בין הסלבס שהגיעו נצפו אלכס אילן (אשתו של רמי קליינשטין) עם ילדיה אומה ומילוא, מירי מיכאלי, הבעל  ו-3 הילדים, יואב אליאסי - הצל עם בת הזוג ו-2 ילדיו.
אלכס אילן, אשתו של קליינשטין, סיפרה שילדם בגן דתי ושהם עורכים קידוש בשישי והמקום מדהים - הוא סוף סוף חוויה ערכית לילדים. יואב אליאסי הצל התרגש מהמקום וסיפר שעד לפני 5 שנים, היה ממש נגד הדת וכעת מבין כמה המסורת חשובה והבטיח לעשות הכל כדי שכל ילד בישראל יכיר את המרכז הזה שמספר את הסיפור של העם היהודי.
 
מירי מיכאלי הוכיחה שהיא אשת חיל ואם למופת, הסבירה לילדים, שיחקה איתם ואף השתתפה בברכה למען מציאתו של הנער מוישי קליינרמן שכ-4 חודשים נעדר ומשפחתו הייתה אמורה להגיע אך לא הספיקו בסוף.
 
בכותל הווירטואלי שקיים במרכז מאורות כתבו המשתתפים ברכות ומשאלות. משפחת מיכאלי ביקשה לישון לילה אחד מלא. היילי, בתה של מירי מיכאלי, ביקשה שהקורונה תיגמר. יואב אליאסי וילדיו כתבו ברכות ובריאות לעם ישראל, לחיילים ללוחמים שלנו. באחד הפתקים כתב הצל " רק בן גביר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנסו
    שירה 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דרושים לעבודה קלה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ותמלול, לפרטים, תרשמו בגוגל: "אתר עבודה מהבית"
    סגור