טלוויזיה

ריקלין או ליבסקינד: מי מקבל יותר רייטינג מהצופים?

קרבות הטוויטר החמים בתוך מחנה הימין בין קלמן ליבסקינד למחנה תומכי נתניהו, עלה הילוך השבוע בעקבות הטור האחרון של עיתונאי מעריב. הצופים בטלוויזיה הכריעו: ריקלין מקבל פי שניים רייטינג מקלמן
מערכת ice | 
שמעון ריקלין קלמן ליבסקינד (צילום אמיר לוי פלאש 90 מסך כאן 11)
הטור האחרון של קלמן ליבסקינד עורר מחדש את הקרבות החמים בימין, וסערה חדשה בין תומכי נתניהו לבין אלו המבקרים אותם. אבל בעוד הרשתות החברתיות מלאות בתגובות בעד ונגד, אפשר לבדוק גם את נתוני הרייטינג כדי להכריע במי הצופים בוחרים לראות במסכי הטלוויזיה, כאשר לשניים ישנן תוכניות בשני ערוצים: ריקלין בערוץ 14 וליבסקינד בכאן 11.
כזכור, קלמן ליבסקינד בחר בטורו האחרון בסוף השבוע במעריב להשתלח בתומכי נתניהו, הביביסטים, בביקורת חריפה ונוקבת: "החבורה המטורללת הזו החליטה לשרוף את המחנה הלאומי על יושביו", כתב העיתונאי והוסיף, "מבחינתה, אם נתניהו לא עומד בראש כאן ועכשיו, אין טעם לכלום. וכל מי שלא עומד בתקן שנקבע, לאופן שבו צריך להריע לנתניהו, או לגסות שבה חובה לקלל את איילת שקד - הוא מטרה ראויה".
המחנה הנגדי לא נשאר חייב. ריקלין תקף את ליבסקינד: "אין לי בעיה שקלמן מתנשא (לא שהבנתי על מה). גם אין לי בעיה שהוא משקר כדי להגן על חבריו שתמכו בבנט. קשה להודות שטעו. אבל בשבוע שעובד מהקבוצה (אלי עזור) שבה הוא עובד. קרא לשרוף אנשים חיים. לא רק שהוא לא אמר מילה. אלא בחר להקדיש את הטור שלו נגד האנשים שאותם קראו לשרוף. עלוב קלמן", כתב איש התקשורת ועקץ גם על פרשת נתן זהבי שלא קיבלה ביקורת מליבסקינד.
 
 ינון מגל כתב: "היי קלמן, שבוע טוב, רק רוצה להבהיר ש: א. מותר לבקר כותרת בעיתון ימני שמגדירה את לפיד "מענטש" ימים אחרי שהוא מגדיר את הימין כ"כוחות אופל" ב. בויכוח על אביתר, ברור כיום שהממשלה עבדה על נציגי ההתישבות... ג. למה שוב לעורר מלחמות מיותרות?", ויערה זרד מערוץ 14 הוסיפה: "קלמן ליבסקינד הטהרן מאשים את אנשי הימין בתקשורת בטרור (לא פחות!) בגלל ויכוח אידיאולוגי. איזו עליבות. קלמן תפסיק לגלגל עיניים, זה עושה לנו כאב ראש".
 
ומה עם הרייטינג? במי מהשניים הצופים בחרו? לקלמן ליבסקינד תכנית יומית בשעה 18:00 עד 18:30 בכאן 11 בשם "עצם העניין", ולשמעון ריקלין תכנית יומית בערוץ 14 בשעה 16:50-18:00 בשם "ריקלין ושות'". זאת אומרת שתי התכניות בקטגוריה הנקראת פרה-פריים.
על פי נתוני הרייטינג שהגיעו ל-ice, התכנית של ליבסקינד עשתה בממוצע כ-1.32% רייטינג בתקופה האחרונה, נתונים המשקפים תכניות אחריות בתאגיד בקטגוריה שלפני הפריים-טיים. לעומת זאת, התכנית של ריקלין בערוץ 14 גרפה כ-2.61% רייטינג. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה