טלוויזיה

בית האח הגדול מתרחב: נחשפה הדוגמנית המפתיעה שתיכנס השבוע

בית האח הגדול יתרחב בהמשך השבוע כאשר מי שתיכנס היא הדוגמנית הצעירה (23) ליה טאי אהרוני. אגב, הדוגמנית הובילה בעבר קמפיין הלבשה תחתונה וגם הצטלמה יחד עם הדיירת דיאן שוורץ
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
בית האח הגדול מתרחב: העיתונאי ערן סוויסה מ"ישראל היום" פרסם היום (שני) לראשונה כי הדוגמנית ליה טאי אהרוני בסרך לבית האח הגדול. רק אתמול נפתח שבוע הכניסה השנייה לבית וכבר נודע מי המשתתפת שתיכנס. 
ליה טאי אהרוני בת ה-23 נולדה בווייטנאם אבל הגיעה לישראל בגיל שלושה חודשים בלבד אחרי שאומצה על ידי משפחה ישראלית. הדוגמנית הובילה בעבר קמפיין הלבשה תחתונה וגם הצטלמה יחד עם הדיירת דיאן שוורץ.
 
אם מישהו חשב חשב שנקבל זוגיות חדשה ומעניינת בבית, אז שתדעו שהיא נמצאת בזוגיות. מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה לפרסום של סוויסה: "זהות הדיירים החדשים תיחשף באירוע הכניסה השנייה לבית האח הגדול, שיועבר בשידור חי ברשת 13 בהמשך השבוע".
 
כזכור, היום פורסם כי דיירת האח הגדול, בר כהן, זכתה למחווה מרגשת ביוחד כאשר מעל הבית הועלה מסוק בו נכתב: ""בר, האמת שבך זה היופי שבך. אוהבים התומכים". כל הדיירים הנלהבים ניסו להבין למי זה מכוון כשעמדו יחסיו והציצו דרך החלון, חוץ מאחת - בר כהן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה