טלוויזיה

איתי לוי בהלם: האם נמצא הכפיל של הזמר?

פאנל השופטים המתחדש נותר המום אל מול המתמודד שצפוי להגיע הערב לאודישנים. האם נמצא הכפיל של חבר פאנל השופטים איתי לוי?
מערכת ice |  1
איתי לוי (צילום לורין קשרי)
הכוכב הבא חזרה אתמול (שני) למסך בקשת 12, בדרך לעוד עונה של גילויים מוזיקליים חדשים, כשזו הפעם השניה שהתוכנית, שירשה את "כוכב נולד", לא תשלח את הזוכה שלה לאירוויזיון. 
בינתיים, אם יש משהו שהכוכב מצטיינת בו, מלבד הכשרונות שימצאו ככל הנראה לאורך העונה, אלה קטעי בידור לא בהכרח קשורים למהלך גילויי הכשרונות עצמם, אלא ניצול טוב של הנוגעים בדבר לצורך בידור טהור על המסך. 
הפתעה נוספת שעומדת להופיע הערב על המסך בקשת 12 היא מציאת כפיל של איתי לוי, שלמרות ההכנות והשמועות שהסתובבו לקראת האודישן שלו, הותירו את שולחן השופטים בפה פעור, גם את השופט לוי המדובר שמצא את הכפיל האבוד שלו.
 
בעונה הנוכחית נאלצו בהפקה להיפרד מצמד השופטים סטטיק ובן אל שבשל אילוצי לוח צילומים נאלצו לבחור השנה בין הכוכב לזמר במסכה, תוכניות שמצטלמות בימים אלה במקביל ובשתיהן היוו חלק דומיננטי בפאנל השופטים. השניים החליטו לפרוש השנה מהכוכב ובמקום זאת להישאר בזמר במסכה.
 

במקום סטטיק ובן אל, הצליחו בקשת 12 ללהק לשולחן השופטים דמות אחרת שתזמן הפתעות וסיפורים, כשהביאו את רן דנקר, שופט טרי שסיים קדנציה של שנה באקס פקטור אצל המתחרה רשת 13. דנקר, מצטרף לפאנל בו כבר מכהנת נינט, האקסית המיתולוגית והקולגה ל"כוכב נולד", שכבר בפרק הראשון בנו עליהם סאגת "קאמבק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איתי לוי עם מתמודד שדומה לו
    זואי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוהבת את איתי לוי אדם חם חופשי כזה שובר את המחיצות בין אנשים.בטחון עצמי שבנה שנים
    סגור