טלוויזיה

פאודה ונטפליקס בהלם: מי נחלצה לעזרתן?

חברת הסייבר הישראלית ארמטיק תופסת מקום של כבוד בתסריט של הסדרה, שהיא אחת המצליחות והמדוברות בתולדות תעשיית הטלוויזיה הישראלית. החיבור נבנה ועוצב לפי מידות החברה וצרכי העלילה: נרטיב ההגנה על ארגון עסקי או בטחוני מחובר לנעשה בפועל בארמטיק יום יום
 
מערכת ice |  1
ארמטיק בפאודה
העונה הרביעית של פאודה, אחת מהסדרות המצליחות והמדוברות ביותר בתולדות תעשיית הטלוויזיה הישראלית, עלתה בשבוע שעבר לשידור ב-yes ולאחר מכן תשודר בנטפליקס. מעבר לצופיה הנאמנים, מי שחיכה לעלייתה לאוויר בציפייה רבה היא חברת הסייבר הישראלית ארמטיק שתופסת מקום של כבוד בתסריט, במהלך שמשלב בין PR לתוכן ושזור בתוך העלילה.
מבחינת חשיפה ורייטינג, החיבור לפאודה בפלטפורמה של yes ו-נטפליקס מציב את ארמטיק בבמה המרכזית. הפרק הראשון של העונה הקודמת, ה-3, שבר את כל שיאי הצפייה של העונות הקודמות עם רייטינג שיא של 12.6% ומיליון צפיות בתוך 48 שעות. ההצלחה חסרת התקדים של התכנית, שהפכה אותה לשם דבר בעולם, תסייע לארמטיק להרחיב את המודעות למוצר הגנת הסייבר שלה לא רק בקרב יודעי דבר אלא גם לקהל הרחב, בארץ ובחו"ל. בשונה משת"פ תוכן שיכול להסתכם באזכור רנדומלי או הבלחה ויזואלית, החיבור בין ארמטיק לפאודה נבנה ועוצב לפי מידות החברה וצרכי העלילה. כך שנרטיב ההגנה על ארגון עסקי או בטחוני, משרת את שני הצדדים ומחובר לנעשה בפועל בארמטיק על בסיס יומיומי.
כך לדוגמה, הסצנה הראשונה בה מופיעה החברה (בפרק השני), אחת מיני רבות, מתרחשת בחדר מבצעים טיפוסי, מוקף מסכים המנטרים את הנעשה בזמן אמת. על רקע חשש לתקיפה אפשרית מציינת אחת מעובדות המטה כי "ארמטיק אומרים שהמערכת שלהם כרגע סורקת את כל סביבת הענן שלנו. הם לא מזהים שום אינדיקציה לתקיפה".
 
החשיפה שפאודה מאפשרת לקהלים רחבים ומגוונים, מהווה עבור ארמטיק פיצוח קריאייטיבי לאתגר שרוב חברות ההייטק מתמודדות איתו – כיצד שוברים את תקרת הבועה הנישתית של עולם ההייטק, והסייבר בפרט, ומגיעים לקהל רחב שאולי לא שמע עליה מעולם. הבחירה בפאודה, דרמת אקשן שזוכה לביקורות מהללות גם בעונתה הרביעית, משמשת גם ככלי יעיל בגזרת "מיתוג המעסיק" כשהיא מעניקה לעובדי החברה מנה מכובדת של "גאוות יחידה" – לא עניין של מה בכך בתחום שמשקיע משאבים רבים בציד טאלנטים. מעבר לגיוס העובדים, הופעה של חברת הסייבר בסדרה בעלת פרופיל תקשורתי גבוה, עשויה לתרום גם לגיוס לקוחות חדשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארמטיק, אחלה חברה. בהצלחה (ל"ת)
    מעריץ 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור