טלוויזיה

פאדיחה בכוכב הבא: שירי מימון חשפה ספויילר על מתמודד

שופטת הריאליטי שירי מימון, חשפה פרט על דמותו של אחד מהמתמודדים באודישנים של הכוכב הבא בעונתה התשיעית, ואם תצפו הערב יכול להיות שכבר יהיה לכם ספויילר בלתי צפוי
מערכת ice | 
שופטי ומנחי הכוכב הבא (צילום קשת 12)
שופטת הריאליטי, שירי מימון, התייחסה בריאיון על מועמדים שבאו לאודישנים בפצצת הרייטינג "הכוכב הבא" ופירטה על מתמודד מסויים שיחסית קל לזהות שעבר את השלב הראשון "הוא התקדם והוא זמר מדהים".
את הדברים אמרה הזמרת בריאיון לאתר הדתי סרוגים, כאשר נשאלה האם לזמר דתי יש את אותם הסיכויים כמו מתמודדים שאינם חובשי כיפות, ועל כך ענתה השופטת: "בוודאי. היו לאורך השנים זמרים דתיים, זמרים אפילו קצת יותר מדתיים. הגיעו העונה כמה חובשי כיפות, ואפילו זמר עם פאות - והוא עבר, התקדם והוא זמר מדהים".
 
על פי האתר הדתי, דמות כזו בשם שילה אתיאס, בן 23, בעל פאות ארוכות, לכאורה מתאימה לתיאור -אבל על פי מה שאמרה שירי מימון, לא באמת ניתן לדעת אם הכוונה דווקא אליו או אל מתמודד אחר בתכנית שעם פאות. זמר החתונות הדתי מגיע הערב לאודישן בתכנית, עם השיר "להאמין" של דולב רם ופן חזות ועידן רייכל. 
 
הערב מגיע לאודישן גם ניב דמירל, יוצא The Voice ישראל עונה שלישית, שכבר מאחוריו אלבום בכורה ושיריו מושמעים ברדיו. בריאיון עם אסי עזר ורותם סלע, התייחס דמירל להגעתו לכוכב הבא: אני עושה דרך, כמעט 10 שנים כבר, ועוד יש לאן ללמוד, זה תמיד בהתפתחות. אני חושב שדווקא אחרי הרבה שנים ואחרי הופעות וקהל שאני מגיע אליו, אני מרגיש שיש לי עוד מה לתת ושאפשר להגיע לעוד המון אנשים".
 
צילום: קשת 12
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה