טלוויזיה

פרטים חדשים על תלונת מלכת היופי נגד איש העסקים

בהמשך לחשיפתו של חיים אתגר על התלונה במשטרה שהגישה מלכת היופי לשעבר, תהילה לוי, כנגד איש עסקים מוכר, בימים האחרונים הגיע לידי מערכת "חשיפה" מסמך החושף את תוכנית הפעולה של איש העסקים להתמודדות מול הנשים שהעידו כנגדו בתחקיר
מערכת ice |  1
ניידת משטרה (צילום דוברות המשטרה)
לאחרונה מתנהל במערכת "חשיפה" תחקיר על איש עסקים בכיר והתנהלותו נגד נשים. בשבוע שעבר ניגשו שתי נשים להתלונן במשטרה כי אותו איש עסקים ביצע בהן עבירות מין. אחת המתלוננות היא מלכת היופי לשעבר תהילה לוי. בימים האחרונים הגיע לידי מערכת "חשיפה" מסמך החושף את תוכנית הפעולה של איש העסקים להתמודדות מול הנשים שהעידו כנגדו בתחקיר שצפוי להיות משודר ביום ראשון הקרוב בקשת 12.
 
במסמך מפורטים שמות המתלוננות והוא כולל הכפשות ומשימות שיש לבצע לאחר שאיש העסקים נעזר, בין היתר, בחוקרים פרטיים. בין המשימות המפורטות במסמך: חקירה של מתלוננות, איתור מתלוננות נוספות, השגת דוח רפואי אישי של אחת המתלוננות, מציאת דרך "לפתור" את השתתפותה של אחת המשתתפות בתחקיר, וכמוצא אחרון נשקלת גם אפשרות להפיק סרט העוסק באיך תופרים לאדם תיק כולל גיוס קציני משטרה לשעבר שייקחו חלק בסרט.
יודגש כי כלל המשתתפות בתחקיר עברו פוליגרף ונמצאו דוברות אמת. לאחרונה פורסם כי איש העסקים שלח לחיים אתגר הודעה מאיימת לאחר שנודע לו על דבר התחקיר שבה נכתב בין היתר: ״בשבוע הבא תבין שאתה סיימת עם הטלוויזיה, מקווה שיש לך חסכונות במיליונים כי הרבה אנשים יתבעו!״ בתגובה, איש העסקים הורחק מאתגר ל-30 יום.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה
    יהודי 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה צריך להסתיר את שמו של אותו אדם בגלל שיש לו כמה גרושים בכיס בושה לכל המדינה הזאת אדם רגיל ישר אומרים את שמו ואדם עשיר בעילום שם איפה הצדק פה
    סגור