טלוויזיה

אייל שני מתפוצץ על ישראל אהרוני: "אתה מטעה דורות"

הסנדוויץ' מעורר המחלוקת הוביל לסערה בין שופטי תוכנית האוכל מאסטר שף, ואפילו לנזיפה של אהרוני על השמרנות של אייל שני בכל הקשור לענייני תורת-הסנדוויץ': "אי אפשר להישאר כל הזמן בתוך הארבעה קירות שאתה נמצא בהם"
מערכת ice |  5
אייל שני (צילום מסך מאקו)
שלבי האודישן של עונת העשור של מאסטר שף של קשת 12, שהתחדשה הפעם גם בשופטת החדשה רותי ברודו, ממשיכה גם הערב (חמישי), שהפעם מנת הסנדוויץ' של המתמודדת הובילה לוויכוח קולינרי סוער בין שני השפים הבכירים: אייל שני וישראל אהרוני.
עד כה, מאסטר שף מציגה נתונים מרשימים של רייטינג, דו-ספרתיים, כאשר זו התוכנית היחידה של קשת 12 שהצליחה באחוזים גבוהים לנצח מול פצצת הרייטינג של רשת 13 האח הגדול, כאשר הכוכב הבא לא עמדה במשימה.
 
הוויכוח הקולינרי עסק בנושא הסנדוויץ' שהכינה המתמודדת, והאם לסנדוויץ' אמור להיות נושא, דבר שעורר את חמתו של שני על עצם השאלה: "מה אתה אומר?", נזף באהרוני, והמשיך: "אתה מטעה לדורות". אהרוני הכועס הבהיר שהוא מדבר לחיים כהן ושעל שני לשבת במקומו.
שני שניסה להסביר את דבריו על "מערך הסנדוויץ'", הוביל את חיים כהן לצעוק "רגע" ולהשתיק את הקולגה כדי לשמוע את שני הצדדים. אייל שני שזעם על עצם העלאת הנושא, קיבל מאהרוני שיחת סיכום נוזפת: "צריך לפרוץ את הגבולות, אי אפשר להישאר כל הזמן בתוך הארבעה קירות שאתה נמצא בהם".
 
צילום באדיבות קשת 12
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כולם צריכים ללמוד מאהרוני.הוא מספר 1. (ל"ת)
    יעל 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    איש הפיתה מטיף לשף מספר אחד
    שף 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליצנות
    סגור
  • 2.
    כמה עניין אפשר לעשות ממשהו שיורד לאסלה??? (ל"ת)
    שושי 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    שני מדהים!
    אמת 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לשומע הוא נשמע כפלספן, אבל יש שם המון ידע וחכמת חיים. אהרוני יותר יבש ופחות מעניין, למרות שללא ספק הוא הרוויח את מקומו ביושר בפנאל.
    סגור
  • מקסים
    ציפוש 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלעדיו התכנית הייתה משמימה!! הוא מוסיף לתכנית צבע. פואטיקה קולינארית והנריבות עם אהרוני יותר מרתקות ושממון האוכל שכבר מיצינו. אייל מיוחד.... וזה ללא קשר לבישול. יש לו שפה ציורית. יחודית לפעמים מוגזמת ומצחיקה אבל בהחלט חכמה... ושובת לב. מורידים אותו מהמשוואה ומקבלים עוד תכנית בישול מיני אלף ושיממון..
    סגור