טלוויזיה

כתב חדשות 12 זוכה למחמאות: "מקצועי ספקן וביקורתי לצה"ל"

ניר דבורי זכה למחמאות מדוד ורטהיים על סיקורו את המבצע בעזה: "מילה טובה פעם ב-80 שנה: ניר דבורי מתגלה במיטבו בסיקור המבצע, סוג של טבילת אש ראשונה"
מערכת ice | 
ניר דבורי (צילום יענקלה קליין)
לא מעט פעם הכתבים של מערכות החדשות נופלים קורבן לביקורת חריפה ביותר, בטח בזמן מבצעים צבאיים כשהמידע רגיש ולא תמיד נגיש ויש מקום גדול לטעויות והטעיות, אך ניר דבורי כתב חדשות 12 דווקא זכה למחמאות.
עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים כתב: "מילה טובה פעם ב-80 שנה: ניר דבורי מתגלה במיטבו בסיקור המבצע, סוג של טבילת אש ראשונה (לא רק משחק מילים). מקצועי, ספקן ואפילו ביקורתי כלפיי צה״ל. לא טריוויאלי כשנזכרים בחברים לז׳אנר".
 
עינב שיף מבקר הטלוויזיה דווקא טען אחרת בסוף השבוע האחרון: "בצהריים ניר דבורי דיבר על "שעות גורליות בדרום", כאילו שמחכים שאריק שרון יחצה את התעלה. בערב הוא כבר עלה ל-48 שעות של המתנה. עד הבוקר דובר צה"ל מאשר לו לעלות לשבוע (גורלי!)".
 
העיתונאי ניר גונטז' כתב: "ביקורת הטלויזיה הראשונה שלי. ישראל תמיד טוענת שהאויב שלה "התחיל". טענה קצת ילדותית, אבל ניחא. המדינה כאילו חייבת. אבל למה יחצ"ן המל"טים ניר דבורי, תמיר סטיינמן ויונית לוי מרגישים צורך לזרות חול בעיניי הציבור ולשווק לו מציאות אלטרנטיבית?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה