טלוויזיה

דיירי האח הגדול בפאניקה: צפו ברגעי החרדה בבית

דיירי האח הגדול התעוררו הלילה לקול האזעקות, כאשר האח הגדול ל הודיע לדיירים בזמן שישנו במהלך הלילה: "דיירים יקרים, עקב אזעקת אמת, נא להתרכז במרחב המוגן שבחדר השינה". הדיירים מיד קפצו בבהלה מהמיטות ועשו את דרכם לעבר חדר השינה שם הסתתרו מהטילים. צפו בתיעוד
מערכת ice |  6
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
באח הגדול היו מוכנים, אבל לא באמת האמינו שהמציאות תכנס גם לבית. הבוקר (ראשון) שוגר מטח של רקטות מרצועת לעבר הרי ירושלים, זאת כאשר צום תשעה באב עדיין בעיצומו ומבצע ״עלות השחר״ נכנס אל יומו השלישי.
הדיירים בבית "האח הגדול" של רשת 13 שמנותקים ממה שמתרחש מחוץ לבית כחלק מהפורמט לא מודעים למצב הביטחוני ולמתרחש בחוץ כחלק מחוקי הפורמט, אך הם התעוררו לרעש של אזעקת אמת שנשמעה ברחבי נווה אילן.
 
האח הגדול הודיע לדיירים בזמן שישנו במהלך הלילה: "דיירים יקרים, עקב אזעקת אמת, נא להתרכז במרחב המוגן שבחדר השינה". הדיירים מיד קפצו בבהלה מהמיטות ועשו את דרכם לעבר חדר השינה שם הסתתרו מהטילים. רק אתמול בצהריים, קאזם כבר העריך שיש מבצע מחוץ לבית לאחר ששמע מסוקים של חיל האוויר בשבת. ״מסוק של חיל האוויר בשבת זה אומר שקורה משהו״, אמר.
 
יש לציין כי זאת כבר עונה שנייה שהרקטות נשלחות אל עבר ישראל ולעבר ירושלים בזמן שידורי "האח הגדול", והדיירים שלא מודעים למתרחש בחוץ, נאלצים לשהות במרחב מוגן באופן לא מתוכנן. מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה למתרחש: "בעקבות האזעקה שנשמעה הבוקר באזור ירושלים דיירי 'האח הגדול' נכנסו למרחב מוגן במתחם הבית והם עודכנו על המצב הביטחוני".
 
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    האח הגדול
    בטי 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי רוצה שקאזם ודינה יעופו צהבית שנהיים בלתי נסבלים קאזם משחק אותה מפקד הבית חחח מגעיל ודינה יסלח לי אךוהים תסתדי עם השיער ורכלנית שחבל על הזמן. בר יקירתי מה כואב לך מטליה היא מתקרבת אליך ורק מלכאות אותה את מתפוצצת זה מראה שיש לך אופי חלש
    סגור
  • 4.
    ממש לילה
    משועשעת 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה לילה? זה היה שמונה ורבע בבוקר, בשביל מה הדרמה הזו?
    סגור
  • 3.
    באמת?
    Roadrunner 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממש ציפינו מחבורת האפסים האלה לגלות קצת בגרות נפשית
    סגור
  • 2.
    בר הברברית הביתה ומהר ,גועל נפש של בחורה
    טל אמסלם . 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מקנאה בטליה ורק מלכלכת עליה ,איכס של בחורה
    סגור
  • צפון
    גיאולה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר ממש מגעילה נמאס לשמוע אותה שימי מתערבת וצועקת כמו חיה שתלך כבר הביתה זה לא דוגמה לנוער
    סגור
  • 1.
    בר וקאזם הביתה!
    הביתה 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הוצאתם את דיאן והשארתם שתי יצורים? בר וקאזם? לא ראיתי יצורים כאלה אנשים קטנים עם מוח קטן צורחים כל היום ומטנפים איכס! בר היא אמא? היא צריכה חינוך מחדש וגם קאזם שניהם מזכירים פינצרים רק נובחים בלי הפסקה בלי הגיון בלי מוח.
    סגור