טלוויזיה

גאווה ישראלית: זו הסדרה שנמכרה לנטפליקס

נטפליקס תפיק רימייק דובר גרמנית ל"עיקרון ההחלפה", דרמת המתח של הוט 
מערכת ice | 
הוט ונטפליקס (צילום pexels)
יום לאחר החלטת משרד התקשורת, שמחייבת את שירותי הסטרימינג הזרים להשקיע סכומים ביצירה ישראלית, חברת HOT מפרסמת היום שנטפליקס תפיק ריימיק גרמני ל"עקרון ההחלפה" של חברת הבלים, דרמת המתח של היוצרים נוח סטולמן ועודד דוידוף, במקור כיכובם של ליאור אשכנזי וליאת הר לב. הסדרה המחודשת תצטרף לתכנים ישראלים שכבר נוכחים בשירות בשפת המקור, כמו "פאודה", "שטיסל" ו"תמונת ניצחון" של אבי נשר
 
צילומי הסדרה, שתכלול 6 פרקים, יחלו בימים הקרובים בברלין. התסריטים, שנכתבו על ידי Christoph Darnstädt מבוססים על התסריטים המקוריים של "עקרון ההחלפה" שיצרו נח סטולמן ועודד דוידוף. הרימייק צפוי לעלות בנטפליקס בחציון הראשון של שנת 2023.
"עקרון ההחלפה" שיצרו זוכה פרס אופיר נוח סטולמן ("תימרות עשן") וזוכה שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה עודד דוידוף ("תימרות עשן", "הכל דבש" שגם ביים) עוקבת אחר סיפורו של אטלס (ליאור אשכנזי), הומלס מתבודד וחסר כל, שנפלט מרצונו אל רחובות תל אביב. יום אחד הוא נשאב בניגוד לרצונו בחזרה לחייו הישנים, בעקבות התאבדותו של אסיר עולם שהוא הביא להרשעתו. 
 
הגרסה הגרמנית (Schlafende Hunde / Sleeping Dogs"") תספר את סיפורו שלשוטר ותיק ושחוק ותובעת צעירה ומבטיחה פותחים תיבת פנדורה כשהם פותחים מחדש תיק רצח ישן - כל אחד ממניעיו. מחברת HOT נמסר: "קבוצת HOT מוכיחה שוב כי לתוכן מצוין אין גבולות ועושה צעד משמעותי נוסף על מנת לתת לתוכן הישראלי את הבמה הגלובלית שראויה לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה