טלוויזיה

צילומי הסדרה המצליחה הסתיימו: כך חגגו כוכבי הקאסט

אחרי שנה הישגית מאוד לסדרה הישראלית שהפיקה יס, המבוססת על ספרה של שרית ישי לוי, צילומי העונה השניה הסתיימו וכוכבי הסדרה יצאו לחגוג בחום הכבד
מערכת ice | 
מלכת היופי של ירושלים (צילום אסנת רם)

אתמול (יום ראשון) חגגו הקאסט של סדרת הדרמה המצליחה של YES ״מלכת היופי של ירושלים" חגיגות סיום הצילומים לעונה ה-2, במסיבה על גג מלון סינמה מרשת מלונות אטלס - בכיכר דיזנגוף ת"א.

קאסט השחקנים הגיע מחויך במיוחד אחרי מספר חודשים של צילומים אינטנסיבים. הגיעו לחגוג: שירי מימון שהציגה הריון שלישי מול המצלמות, יובל שרף, אקי אבני, ישראל אוגלבו, הילה סעדה, מיכאל אלוני, סוול אריאל אור, עירית קפלן, שלי בן יוסף, קים אור אזולאי, קובי מאור ועוד.

ישראל אוגלבו והילה סעדה. צילום: אור גפן

נזכיר כי באפריל האחרון הסדרה הישראלית המצליחה של yes,  נרכשה לשידור בגרסת המקור ע"י ענקית הסטרימינג נטפליקס. כמו כן השנה זכתה הסדרה ב-4 פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה, כולל פרס הדרמה היומית הטובה ביותר ופרס השחקנית הטובה ביותר שהוענק לעירית קפלן.
 


ישראל אוגלבו, סוול אריאל אור ועירית קפלן. צילום: אור גפן

"מלכת היופי של ירושלים" מביאה אל המסך הקטן את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ירושלמית שורשית שמנהלת חיי משפחה מסועפים בתחילת שנות ה-20 עד שנות ה-40 של המאה הקודמת. במרכז הסדרה עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו רוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם. הסדרה מתרחשת בשני צירי זמן, סיפורי ההווה והעבר מתכתבים זה עם זה וסיפור העלילה יוצר דרמה משפחתית גורלית. 
 

  

יובל שרף ומיכאל אלוני. צילום: אור גפן

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה