טלוויזיה

ספרות זולה וחומות של תקווה: yes עם ערוץ חדש

לכבוד הפסח יס השיקה ערוץ זמני מיוחד שיאפשר לכם בחג הקרוב לראות את כל קלאסיקות הקולנוע שעוד לא ראיתם, או לראות שוב את הסרטים המדורגים ביתר על פי IMDB
מערכת ice | 
סרטים בדירוג IMDB (צילום צילום מסך)
יס (yes) חברת שירותי הטלוויזיה בלוויין, מודיע היום על השקת ערוץ זמני בשם yes IMDB - ערוץ פופ-אפ חדש שיציע חלק מהסרטים הגדולים ביותר בתולדות הקולנוע, על פי דירוג אתר הסרטים IMDB. הערוץ החל לפעול אתמול, ה-13/04 ויפעל עד תאריך ה-26/04.
ללא ספק חופשת הפסח היא הזדמנות מושלמת להשלים את ההשכלה הקולנועית. תתפלאו אבל ככל הנראה יהיו כמה סרטים אלמותיים שעוד לא ראיתם ואתם חייבים לראות. דירוג IMDB250 מדרג את הסרטים הגדולים בכל הזמנים. קשה מאוד לשנות דירוג של סרט, וקשה מאוד להכניס סרט לרשימה. בכל שנה נכנסים בדרך כלל 2 סרטים בלבד. (בשנה שעברה נכנסו "ספיידרמן: אין דרך הביתה" ו-"חולית", השנה בינתיים נכנס רק "הבאטמן")
 
הסרטים שישודרו בערוץ הם מבין 100 הסרטים המדורגים בדירוג ה-250. דירוג ה-250 נקבע על פי נוסחה (הנשמרת בסוד) המורכבת מהצבעות אלו שנחשבים "מצביעים קבועים" באתר (הקריטריון להיחשב ככזה גם נשמר בסוד על מנת לשמור על טוהר ההצבעות), מבין הדירוגים הקבועים שהגולשים באתר מעניקים לטייטלים.
בין הסרטים שישודרו בערוץ yes IMDB: "חומות של תקווה" (המדורג במקום הראשון), "האביר האפל", "הסנדק", "ספרות זולה", "12 המושבעים", "רשימת שינדלר", סרטי "שר הטבעות", "הטוב הרע והמכוער", "פורסט גאמפ", "מועדון קרב", "המטריקס", "החברה הטובים", "להציל את טוראי ראיין", "התחלה", "שתיקת הכבשים", "שבעה חטאים", "עיר האלוהים", "פסיכו", "המסע המופלא", "הפסנתרן", "גלדיאטור", "פרזיטים", "אמריקה X", "קזבלנקה", "ממנטו", "שודדי התיבה האבודה", "הניצוץ", "חיים של אחרים", "זמנים מודרנים" ועוד רבים וטובים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה