טלוויזיה

אנה זק מרגשת: "התגשם לי חלום, זה פשוט מושלם"

אנה זק, נועה קירל ונונו הגיבו בראיון לגיא פינס לחיקויים להם זכו מצד ליאת הר-לב, גיה באר גורביץ' ושני כהן בהתאמה בארץ נהדרת. קירל: "זה היסטרי ברמות"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום יוטיוב/ אנה זק)
ארץ נהדרת פתחה אתמול (רביעי) את עונתה ה-20 בפרק פתיחה חגיגי, כאשר לצד הדמויות הפוליטיות הקבועות שכבר התרגלנו לראות בחיקויים של שלל כוכבי הקומדיה של ארץ נהדרת, אז לאחר שזוכה הכוכב הבא אליאב זוהר זכה לחיקוי של אוראל צברי, גם נועה קירל, אנה זק ותגלית השנה, נונו, זכו לחיקוי משלהן, וכעת, הן מגיבות.
בראיון לגיא פינס, הכוכבות התייחסו לחיקוי שלהן ועושה רושם ששלושתן אהבו את מה שראו על המסך. נועה קירל התייחסה לחיקוי של גיה באר גורביץ' והגיבה כך: "פיפי, זה היסטרי ברמות, הבגדים נראים עלייך גיה יותר טוב מאשר שהם נראים עליי, קברת לי ברמות, זה היסטרי".
 
אנה זק התייחסה לחיקוי של ליאת הר-לב ואמרה: "טוב אני אתחיל מזה שהתגשם לי חלום, כי זה חד משמעית היה חלום שלי. אין לי מילים, זה פשוט מושלם ומטורף, ליאת הר-לב, את פשוט גאון ומושלמת, עשיתם את זה הכי מושלם שיכול להיות. זה מדהים, אני הולכת לחרוש על זה ברמות".
נונו, הלא היא נעמי אהרוני-גל, הגיבה לחיקוי של שני כהן ואמרה: "זה מושלם, שני כהן, איזה מימיקות אלוהים ישמור, זה קופי-פייסט, וגם האאוטפיט, זה מושלם, אהבתי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה