טלוויזיה

סיון רהב מאיר בדרך למאסטר שף vip? הליהוק המפתיע

רשימת המתמודדים לפרק הספיישל של מאסטר שף vip נסגרה, וכאשר על הפרק הייתה גם מגישת הטלוויזיה סיון רהב מאיר שחשפה גם את תשובתה להצעה המפתיעה - האם תופיע בפרק הספיישל הבא?
מערכת ice | 
סיון רהב מאיר
עונת העשור החמה של  מאסטר שף עדיין בשיאה, אבל בקשת 12 כבר מתכננים את פרק הספיישל של מאסטר שף vip לקראת לוח השידורים הבא.
בשני הפרקים האחרונים, זכו פרקי הספיישל בפברואר השנה לתהודה רבה עם זכייתם של קובי אוז ודודי אמסלם, ועם שורה של משתתפים ידוענים רבים כמו אשת רה"מ ליהיא לפיד, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון - שהשתתפותה עוררה סערה - משה פרץ, אקי אבני, חנה לסלאו ועוד.
 
הליהוקים החלו כבר במרץ השנה, אז כבר דווח על השתתפותם של דידי הררי, דנה פרידר, טוביה צפיר וירדן ג'רבי, והספיישל התעכב עם פתיחתה של עונת העשור והצטרפותה של רותי ברודו לסגל השופטים.
רשימת המתמודדים הסופית נסגרה והצילומים כבר נערכו, והמלהק של מאסטר שף vip הגיע אפילו למגישת הטלוויזיה והסופרת סיון רהב מאיר כדי שתצטרף לתכנית - שהשיבה בשלילה אבל לאו דווקא בגלל הלו"ז העמוס שלה כמו גם חוסר הכישרון שלה בעולם הבישול. לדברי מגישת הטלוויזיה, בני הבית צחקו למשמע ההצעה ללהק אותה לתכנית.
 
הפרומו לעונת העשור של מאסטר שף. צילום: קשת 12
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה