ויראלי

סיון רהב מאיר בירכה בשידור, איך הגיב עופר חדד?

לאחר הפרסום ב-ice כי עופר חדד הוא זה שינחה את חידון התנ"ך העולמי במקומו של אבשלום קור, הברכות לא הפסיקו להגיע למגיש, אבל הפעם קיבל זאת בשידור חי מסיון רהב מאיר 
מערכת ice | 
סיון רהב מאיר
מגישת חדשות 12, סיון רהב מאיר, העבירה את השרביט למגיש תכנית חיסכון, עופר חדד, וגם בירכה אותו עם חדשות היום על כך שיגיש את חידון התנ"ך. כיצד הגיב המנחה לברכה בשידור חי?
"עכשיו נגיד ערב טוב", סיימה רהב מאיר את השידור, "וגם מי אמר למי ובאיזה הקשר" אמרה המגישה כאחת מהשאלות שבחידון התנ"ך, ובתגובה לחיוך של עופר חדד גם הוסיפה "המנחה של חידון התנ"ך העולמי, ברכות". 
 
חדד שאולי הופתע בהתחלה מהברכה הבלתי צפויה בשידור חי, שמר על איפוק ואמר "תודה רבה", ורהב מאיר הוסיפה: "אבל עכשיו אתה מנחה את תכנית חיסכון" כדי לחזור לשגרה, ומשם חדד כבר עטה ארשת פנים רציניות והשידור המשיך.
כזכור, היום פרסמנו לראשונה כי חדד הוא המנחה שיחליף את אבשלום קור בהנחיית חידון התנ"ך וזאת לאחר 34 שנה. עופר חדד מסר לאחר בחירתו כי "חידון התנ״ך העולמי הוא מוסד יהודי וישראלי. ברמה האישית זה כבוד עצום עבורי להנחות את אחד הסמלים המרכזיים והאהובים של יום העצמאות, וכבוד גדול לא פחות להיכנס לנעליו של המנחה המיתולוגי אבשלום קור שהפך שם נרדף למעמד הזה. נשתדל לעמוד במשימה בכבוד".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה