טלוויזיה

רינה מצליח מתפוצצת: כך סגרה חשבון עם עמית סגל

רינה מצליח, שפרשה בתחילת השבוע מחברת החדשות אחרי 40 שנה בתקשורת, העבירה ביקורת נוקבת על קשת 12 ועמית סגל: "יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס, כי לא מספיקות לו כל התוכניות האחרות. ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק, עם יתרון גדול לימין, כולל עורכי התוכניות שלנו שכולם ימניים". ומה לגבי נתניהו?
מערכת ice |  3
רינה מצליח (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
רינה מצליח, אחת העיתונאיות הוותיקות ביותר במדינת ישראל, פרשה בתחילת השבוע מחברת החדשות, עזיבה שהגיעה רגע אחרי עזיבתה את התכנית "פגוש את העיתונות", אחרי 30 שנה בתחום. הסיבה הרשמית לעזיבת פגוש את העיתונות היא ירידה בנתוני הצפייה. בוואלה! פורסמו היום (רביעי) הקלטות מעניינות במיוחד של מצליח.
ההקלטות הגיעו משיחה שערכה מצליח  במסגרת שבתרבות שהנחתה אשת ערוץ 14, נוה דרומי, יממות ספורות לפני הבחירות ולפני פרישתה. השיחות מעידות במשהו על הסיבות בגללן עזבה מצליח את חברת החדשות, כאשר במהלך השיחה נחשף תסכולה של מצליח מהמתרחש בחברה בשנים האחרונות.
 
"כל העיתונאים יצאו להגנת ערוץ 14, אף עיתונאי ימין לא יצא להגנתי כשאנשי ביבי שחטו אותי וכתבו 'לרצוח את רינה מצליח' בתחנות רכבת. אני ישבתי באולפן שישי ויצאתי להגנת ערוץ 14... יש פה כוח של ממשלת נתניהו לסתום פיות לעיתונאים באופן הכי מובהק, ולא רק להם. יש להם כוח לפגוע בעיתונות החופשית, בפרקליטות, במשטרה, בבתי המשפט", אמרה רינה מצליח.
נוה דרומי טענה מנגד שזה נכון שיש עיתונאי ימין, אבל "סוגרים אותם בגטו בערוץ 14", מה שגרם למצליח להרים את קולה, לאבד את שלוותה, ולצעוק: "עמית סגל ממש בגטו. עמית סגל הוא העיתונאי הכי משפיע בישראל. והוא ממש לא לבד. רוצה לספור? רק אצלנו יש את עפר חדד, סיון רהב מאיר, יאיר שרקי ויש עוד שאני לא רוצה לנקוב בשמם כי הם לא יצאו בעצמם מהארון הימני.... תקשיבי לסגל, הוא העיתונאי הכי בולט אצלנו שמקבל הכי הרבה זמן מסך...." טענה מצליח.
"על מה את מדברת? אני יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לפגוש את העיתונות כי לא מספיקות לו כל התוכניות האחרות. על מה את מדברת? ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק, עם יתרון גדול לימין, כולל עורכי התוכניות שלנו שכולם ימניים", הוסיפה מצליח ופחה על הקולגה שלה לעבודה בשנים האחרונות. דרומי הביאה מצידה כדוגמה את אמנון אברמוביץ, ערד ניר ודני קושמרו - שאינם ימניים, ומצליח השיבה: "זה נכון. אנחנו עדיין לא ערוץ 14 ויש אצלנו מקום לדעות נוספות". בחדשות 12 בחרו שלא להגיב לדברים. רינה מצליח הכחישה שאמרה אותם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לצערך הוזזת מתפקידך כי לא רצינו אותך
    אירית 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו הצופים מאסנו בך
    סגור
  • 2.
    הם טובים ממך עדיף שתשארי מחוץ לתמונה שהחיינו (ל"ת)
    אבי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    סוף סוף יצאה האמת
    הדואגת 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רינה סוף סוף העזה לאמר בריש גלי מה ש ופי ערוץ 12 כבר יודעים שהיום יש יותר ימניים משמאל . אז כל פעם שעמית מדבר עוסרת לערץ 13 או 11..
    סגור