טלוויזיה

הזוכה בזוג מנצח חושפת: "לא בטוח שארצה לחוות שוב לידה"

כוכבת הריאליטי אדל בספלוב שילדה באחרונה מגלה כי בעלה מאץ' לא ממש נמצא בבית כדי לעזור לה עם התינוק, וכי בעקבות הלידה הטראומתית, ייתכן שתסתפק בשני ילדים
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום אור גפן)
כוכבת הריאליטי אדל בספלוב, שילדה לפני ארבעה חודשים את בנה השני, מגלה כי בעלה מאץ' לא ממש נמצא בבית כדי לעזור לה עם התינוק ליב יעקב ואחותו בת השלוש, שייה.
בספלוב הגיעה אתמול לצילמים לקמפיין מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז, וסיפרה בראיון לאתר TMI כי מאץ' בעבודה ולא מטפל בילדים. כזכור, סיפרה בעבר על הלידה הטראומתית שעברה ולכן נראה לה שתסתפק בשני ילדים. "זה לא השאיר בי צלקת אבל לא בטוח שארצה לחוות לידה עוד פעם", אמרה.
 
בתשובה לשאלה על תוצאות הבחירות, שהיו לרוחה של בספלוב, אך יתכן ויפגעו בקהילה הגאה, השיבה הכוכבת: "לגבי הקהילה הגאה באמת לא אהבתי את כל העניין שמה שהם מנסים לשנות. אני קצת נגד הדבר הזה, אבל אני בטוחה שיש לנו כוח מאוד גדול במדינה לגבי הלהט"בים, ואני לא מאמינה שזה ישתנה. אני כן בעד ממשלת ימין ובעד נתניהו. אני בעד שיעשו קצת סדר בכל הנוגע לחוקי הביטחון. אני הולכת ברחוב ומסתכלת אחורה וזה לא אמור להיות ככה במדינה שלי. לגבי הלהט"בים, אני לא חושבת שיהיה שינוי גדול".
מספר ימים לאחר הלידה הקשה העלתה בספלוב פוסט לאינסטגרם שלה, בו תיארה כי הלידה השניה שלה החלה בכאבים בלתי נסבלים, למרות האפידורל והיא סברה שהיא עומדת למות. "הסתבר שהנסיך הקטן פשוט שוכב עם הראש הפוך ולכן הוא לא מצליח להתברג בתעלה... כל דבר שניסו פשוט לא עזר... באיזשהו שלב הדופק שלו התחיל לרדת ואז מחליטים ליילד אותי בקיסרי... בסוף בנס גדול הצלחנו להוציא אותו עם וואקום, רק שאז עוד התקף לב - הוא יצא בלי דופק בלי נשימה ופשוט בשנייה לקחו אותו ממני לעשר דקות שנראו לי כמו נצח".
אדל סיכמה את הסיפור הכואב: "עשר דקות המפחידות בחיי. כולנו בוכים ולא מבינים מה קרה עכשיו, ואז בנס נכנסת הרופאה המדהימה שאומרת שהכל תקין, הוא חזר לנשום והדופק סדיר ואני רק נשאר לי לבכות להגיד תודה לאלוהים על הנס הקטן הזה, על החתיך המושלם הזה שנולד יפיוף בריא ושלם. עם המון התקפי לב יצא הנסיך במשקל 3.360".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה