טלוויזיה

גולסטאר מסתבכת? "לא רוצה לראות אותו מגלח את הביצים"

על הסט של צילומי העונה החדשה, כוכב בוורלי הילס איאן זירינג התראיין ל'ערב טוב' עם גיא פינס וסיפר על החוויה: "הם רוצים לחנוק אחד את השני. כל מי שמתנהג ככה נמצא פה, כמה רחוק הם הולכים בסטנדרטים? לגבי מכונת הגילוח של KS, אני אראה איך מטפחים את הביצים? כי אאלץ לוותר על זה"
מערכת ice | 
כוכבי גולסטאר בנתבג (צילום רפי דלויה)
העונה הבאה של גולסטאר כבר בשלב הצילומים ואמש (רביעי) שודרה ב'ערב טוב' עם גיא פינס בקשת 12 כתבה מיוחדת על הקאסט שמבלה ביוון, כולל כוכב בוורלי הילס 90210 איאן זירינג שהגיע לקחת חלק בעונה החדשה והאמת? נראה שהוא לא באמת הבין לאן הוא הגיע למרות השכר המפתה.
זירינג אמר בראיון המקדים: "אמרו לי שזו תכנית עם הדחה, זה הכל סביב לשחק כדורגל. וזה לא משהו שאי פעם עשיתי, נאמר לי שיהיה קאסט של דמויות מעניינות, לא ידעתי מה הולך לקרות, לא יכולתי לצפות את מה שיקרה".
על הסט ביימו משחק שש בש בין שייע פייגנבוים לג'ובאני רוסו כשכל השחקנים מסביב, כולל זירינג שנראה די מזועזע ממה שקורה: "הם בכלל מצלמים? בחיים שלי לא שמעתי אנשים מתווכחים ככה על שש בש, הם מוכנים להרוג אחד את השני, אין פה משחק, החבר'ה ממש רוצים לחנוק אחד את השני, זה ממש מטריד, אני מנסה להרגע ולקחת ויטמינים והם רוצים לחנוק אחד את השני. כל מי שמתנהג ככה נמצא פה".
זירינג הוסיף: "אני מתרחק מפה, אתם צוחקים עליי? עוד יעופו פה אגרופים, יש פה מחסום שפה, אז אני לא יכול להתערב, אני פשוט מעדיף להתרחק כאן מהאש, אני לא רוצה לאבד עין", לאחר מכן הוא הצטרף לשולחן כדי לקלל בעצמו: "האמת שזה מרגיש ממש טוב".
אגב, נראה היה שזירינג לא היה ממש מוכן למפגש עם קומיקאי כמו ירון ברלד, כוכב ארץ נהדרת: "אני יודע להגיד באנגלית כן, לא, תמונה, מחברת אלא קוקוקו (עשה חיקוי של יונה), הוא גאון ויפה ואני אוהב אותו", זירינג אמר: "יש לו שטיק". ומה לגבי מכונת הגילוח לאיזור הפרטי של KS? "באמת? יראו לי משהו שאני לא אמור לראות, זה משודר בטלוויזיה הישראלית? כמה רחוק הם הולכים בסטנדרטים? אני אראה איך מטפחים את הביצים? כי אאלץ לוותר על זה"
 
האם זירינג בכלל יודע עברית ומבין מה מתרחש סביבו? "אני יודע כמה מילים בעברית, שלום מה שלומך, הכל בסדר, אתה יודע, קצת. זה מתחיל לחזור אליי, מהכדורגל אני לומד מילים בעברית שהם איברי גוף וקללות". 
זירינג גם אמור היה לעבור טקס קטן ולא צפוי של בר מצווה במהלך הסדרה, כשבהפקה הציעו לו את העניין: "הם אמרו לי אנחנו רוצים לעשות לך את זה ואמרתי להם שבאתי לשחק כדורגל, הייתה לי בר מצווה וזו הייתה חוויה טראומתית, אני לא רוצה לעבור את זה שוב. ההפטרה שלי הייתה מאתגרת, לא הייתי צריך את הלחץ הזה שוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה