טלוויזיה

הריאליטי הלוהט בדרך: מתי יתחילו השידורים?

מדובר בפורמט מעט שנוי במחלוקת, הבנוי מחבורת רווקים ורווקות בגילאי העשרים לחייהם אשר מגיעים לאי בודד. הפורמט יעלה בשירות הטלוויזיה החדש FREE TV
מערכת ice | 
אי האהבה (צילום יחצ)
הריאליטי הפרובוקטיבי "לאב איילנד" (בעברית: אי האהבה) צפוי לעשות עלייה לישראל בקרוב אם כי למרות דיווחי עבר, נראה שלא יגיע לשידורי קשת אלא לפלטפורמת הסטרימינג FREE TV שמוקמת בימים אלה.
מדובר בפורמט מעט שנוי במחלוקת, הבנוי מחבורת רווקים ורווקות בגילאי העשרים לחייהם אשר מגיעים לאי בודד שם עומדות בפניהם כל מיני משימות משונות, חלקן בעלות אופי מיני. בניגוד לריאליטי המתחרה - "חם, לוהט, רותח" של נטפליקס, בפורמט של "לאב איילנד" קיום יחסי מין בין המתמודדים הינו בגדר המותר.
שירות הטלויזיה החדש של קשת צפוי להציע את שירותיו בתחילת שנת 2023, רכש את זכויות השידור וההפקה של סדרת הריאלטי המצליחה Love Island ("אי האהבה"). את הסדרה תפיק ארמוזה הפקות מקבוצת ITV כאשר הסדרה צפויה לעלות לאוויר כבר בקיץ 2023.  הצילומים יתקיימו במאי הקרוב בלוקשיין שההפקה שומרת בסוד והליהוק ייפתח בקרוב. 
מדובר ברכישה אסטרגטית עבור FREE TV שמטרתה לייצר בולטות ואלטרנטיבה ביחס לשירותי התוכן המוצעים כיום שכן אי האהבה נחשב כפורמט הסטרימינג המצליח ביותר בעולם.
"אי האהבה" עלתה לאוויר לראשונה בבריטניה בשנת 2015 ע"י ענקית התקשורת הבריטית ITV והצליחה לסחוף בעונתה הראשונה כ- 570,000 צופים בממוצע לפרק. את העונה הרביעית סיימה עם ממוצע של כ-4 מיליון צופים לפרק, כשהיא משודרת בשבוע שידורים רצוף. בשנת 2018, כשלוש שנים לאחר עלייתה לאוויר, ניגשו לאודישנים לא פחות מ- 150 אלף איש שביקשו להשתתף בה.
בסיס פורמט "אי האהבה"  מושתת על  תחרות בין רווקים ורווקות ששוהים באתר נופש יוקרתי המצולם במעגל סגור 24/7 למשך תקופה ממושכת, כשמטרתם לצאת עם זוגיות. המתמודדים צריכים בתחילת העונה להתחלק לזוגות על פי בחירתם האישית, ומדי פעם הם מקבלים את האפשרות להחליף את בני זוגם. כמו כן לאורך העונה הם צריכים לעבור שלל משימות ולהתגבר על קשיים ודילמות חברתיות וזוגיות.
 
לאורך העונה הקהל בבית מצביע לזוגות המועדפים עליו, כאשר אלו שמקבלים את מספר הקולות הנמוך ביותר - מועמדים להדחה ואף עלולים לעזוב את המשחק. גם אלו שנותרים רווקים ולא מצליחים למצוא בן או בת זוג - מודחים. בפרק הגמר החגיגי, הזוגות שנותרו - מתמודדים זה נגד זה על אהבת הקהל. הזוג שזוכה במירב קולות הצופים -הוא הזוג המנצח.
FREE TV הוא שירות הטלויזיה החדש בבעלות קשת ו-  RGE וצפוי לעלות לאוויר בתחילת שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה