טלוויזיה

אילנית לוי בהלם: כך הגיבה לניחושי "הזמר במסכה"

בזמן שהיא צופה בריאליטי שהושק בפעם השלישית בקשת 12, נדהמה אילנית לוי לגלות את שמה עולה כניחוש, ובמיוחד את התירוצים לשלילת הניחוש
מערכת ice |  2
אילנית לוי (צילום יניב אדרי)
הזמר במסכה הושקה אמש בקשת 12 עם העונה השלישית של הפורמט המצליח והציגה את התחפושות והדמויות החדשות שיגרמו לכולנו לשבור את הראש בניסיון להבין מי עומד מאחוריהן. 
אחת העוקבות הנלהבות של התוכנית, אילנית לוי ערכה הקרנה חגיגית כולל תיעודים שוטפים לאינסטגרם עם ההימורים שלה על הדמויות עדג שהופתעה לגלות שהפכה להימור בעצמה לאחר הביצוע של הצמר גפן מתוק.
השם אילנית לוי עלה בשולחן הפאנל כאשר אופירה אסייג מיהרה לדחות את ההימור בטענה הנוגעת למראה של לוי וכזו שהתקבלה בעלבון מחוייך אצל לוי מול המסך.
 
"לאילנית יש כאלה רגליים ארוכות? היא מתפשטת לידי באולפני הרצליה, אני יודעת בדיוק איך היא נראית. אילנית לוי זה לא. שרון חזיז הרבה יותר גבוהה" אמרה אסייג.
 

הצופה לוי המופתעת בפעם השנייה מיהרה להגן על עצמה והגיבה על טיעוניה של אסייג: "סליחה? בובה? את יודעת איזה רגליים? לא כזאת ארוכה אבל ארוכה. הרגל מתארכת" בזמן שהיא מצחקקת מהעניין ובן הזוג אלירז שדה נחלץ להגנתה בהומור: "חוצפנית, תתביישי לך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רחוב נחום 4 באר שבע (ל"ת)
    אליהו שריקי 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנית כול הכבוד לך את אישה שיודעת לקרוא בן אדם ברוך השם מגיע לך רק טוב אנשים מקנאה מדברים ככה על תרדי לרמה נמוכה לא מתאים לך את אישה חכמה אלוקים נתן לך מתנה ענקית שאת יודעת לקרוא אנשים לטוב ולרע אין על מזל סרטן תבורכי שפע של פרנסה
    סגור