ויראלי

אילנית לוי בווידוי מצמרר: "התביישתי בהורים שלי, אמא שלי בכתה"

המגישה בקשת 12 סיפרה: "אמא שלי לא יודעת קרוא וכתוב. והמסע הזה דרך הסידרה לימד אותי להתגאות בהורים שלי. לא רציתי להיות עקרת בית כמו אמא שלי. ובסדרה הזאת הבנתי לא להתבייש באמא שלי"
מערכת ice |  17
אילנית לוי (צילום פייסבוק/ אילנית לוי)
אילנית לוי התראיינה היום (רביעי) בוועידת החדשנות של מרכז השלטון המקומי MUNIEXPO 2022 וחשפה טראומה שהיא סוחבת איתה כבר עשרות שנים. אגב, היא לא היחידה שסיפרה דברים מעניינים.
לוי סיפרה: "כמתראיינת כבר 22 שנה. יש משהו מאוד טיפולי לספר דברים על המסך. כשאבא שלי נפטר הייתי הצלע החזקה במשפחה. היה ראיון עומק עם גיל ריבה. אחרי הראיון אמא שלי התקשרה ובכתה והתרגשה. הייתי פגיעה בכל הראיון. יש משהו חזק ממך שאתה יושב ופותח".
 
עוד סיפרה: "בסדרה "העיר הטובה" צילמתי אותה בחודש שמיני, המסע שלי היה להתבונן בילדים, ישבתי איתם ועברתי מסע איתם בעצמי. כשהתפרסמתי התביישתי בהורים שלי. אמא שלי לא יודעת קרוא וכתוב. והמסע הזה דרך הסידרה לימד אותי להתגאות בהורים שלי. לא רציתי להיות עקרת בית כמו אמא שלי. ובסדרה הזאת הבנתי לא להתבייש באמא שלי. בזכות זה שאמא שלי לא ידעה קרוא וכתוב אבל ידעה לגדל ילדים ועשתה את זה באהבה ומשם יצאתי להיות מי שאני".
סגן ראש העיר אור יהודה ויוצר הסדרה העיר הטובה, אלירן אליה, בוועידת החדשנות הMUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי סיפר: "האומנות עזרה לי לשבור תקרות זכוכית. בזכות החינוך לאומנות סיימתי תעודת בגרות. היום הילד צריך להיות אינטלגנט. אני מלמד את התלמידים שלי לא מה לחשוב אלא איך לחשוב. לפעול מהלב. בזכות החינוך".
מנכ"לית הוט, טל גרנות גולדשטיין, בוועידת החדשנות הMUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי: יש משהו טיפולי עבור המשתתפים. יוצאים מוארים. יש משהו אותנטי בשחרור מול המצלמה. המחובר שכי נגע בי בעונה החדשה (שתעלה בקרוב) קרן פלס יוצאת בצורה אותנטית וגם אורנה בנאי. לא קשה להשתתף. יש רצון גדול להיות מחוברים. זה סופר אותנטי ומוציא את האנשים טוב".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    אילנית לוי
    99חובי 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכתבה מקבילה כתבתם אחת המגישות המוערכות והאהובות ..... היא לא אחת המגישות הטובות !!! עד לפני כמה שנים לא ידעה בכלל לדבר עברית נכונה !!! היו לה תנועות ידיים נוראיות ואובססיביות וגם בתוכנית עם גלית גוטמן העירו לה על כך , במשך כל התוכנית הסתכלה רק על גלית כדי ללמוד ממנה וחיכתה אות בצורה בולטת וטיפשית , אפילו את השאיפות אויר הידועות של גלית חיכתה בצורה פטטית , היא למדה את המקצוע תוך כדי תנועה וללא שום רקע קודם!!! לא דברה אפילו עברית נכונה , לא היה לה שום שפה עשירה ממש , לא הייתי אומרת בינונית ומטה אלא מטה. נו... בחייכם כתבתם בכתבה : אחת המגישות המוערכות בישראל ... נו ... בחייכם .... תבחרו את המגישים לחות עם איזה רקע מקצוי !!! ולא חובבני כזה !!! כל הזמן מחכה את גלית גוטמן , כולה מלאכותית , אילו החיוך שלה צבוע רמה נמןכה מאד של מגישה בטלויזיה
    סגור
  • 14.
    אמא
    ציפורה 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין כמו אמא בעולם ,בטוב וברע ,אחד ויחידה תשאר לך לעולמים ...
    סגור
  • 13.
    הייתי מתגאה באמא כזו
    עמוס לוין 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עדיף אמהות כאלו שגדלו וחינכו את הילדים בבית מאשר האמהות של היום שרודפות אחרי הקריירה ואין להם זמן להקשיב לילדים שלהם או לספר להם סיפור לני השינה במקום להיות טרודים בקריירה. ה
    סגור
  • 12.
    בושה של בן אדם (ל"ת)
    אילן 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אילנית
    ל. 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המורוקאים התבישו בהורים.גם מירי רגב
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    בושה
    משה 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בשביל זה להתבייש את הבושה הורים זה הורים את לא בחרת בהם פלצנית
    סגור
  • 10.
    הורים
    דינה 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דבר כזה לא צריך לספר זה לא מכבד. אין כמו הורים. אני מתגעגעת לאימי זל.
    סגור
  • 9.
    מעניין
    אלי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מעניין בבעלך הראשון שלא נרחיב בהתנהגותו לא התביישת ? ובאבא שלו עבריין המין לא התביישת ???? יבהורייך התביישת !!!! כמה טימטום יש בך.
    סגור
  • 8.
    אני ככ מזדהה איתך אילנית! תודה ששיתפת
    סמדר 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איך הייתי מתביישת בהורים שלי ועוד בשכונה של עולים.. כולם היו כאלה פחות או יותר. כשהתבגרתי, למזלי עוד בחייהם, י הבנתי כמה הם היו הורים נפלאים שידעו לחנך לדברים הנכונים בצורה שקטה של המודל האישי, בלי סיסמאות ו"פדגוגיה". אני מודה להם בלי סוף! וגאה בהם!
    סגור
  • 7.
    אבל לבחור בני זוג לא ידעת מי יודע מה
    יוסל 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    על הקודם לא נרחיב,הנוכחי שלעג לגיבור ישראל תמורת שלמונים ממפלגת כל עברייניה.
    סגור
  • 6.
    רואים שהאמא- אישה טןבה!
    איה 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל שלא למדה קרוא וכתוב!
    סגור
  • 5.
    לא מזעזע
    זיוית 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הוידוי לא מצמרר. לא מעט ילדים מתביישים בהורים שלהם, ביניהם גם אני. התבישתי עד כדי כך שכאשר הם מחאו כפיים הייתי מכניס את היד שלי בין שלהם, כדי שחלילה לא ימחאו חזק מידי וכולם ישמעו אותם.
    סגור
  • 4.
    אילנית לוי
    טלי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אילנית היפה האהובה והטובת לב לא לדעת קרוא וכתוב זאת לא בושה פעם הרבה לא ידעו ובאמא צריך תמיד להתגאות יהיה אשר יהיה אין כמו אמא בעולם!!!!
    סגור
  • 3.
    ירושלים.
    יפה 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אילנית יקרה הרבה כמוך עברו את הטרמה
    סגור
  • ב׳ש
    חלילוביץ 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קשה לילדים להעריך את ההורים ולהתגאות בגיל צעיר …הם יעריכו את ההורים רק מתי שיהיו הורים בעצמם ויתחילו יסורי מצפון אצלם …אני מתמודד עם זה יום יום …כולי תקווה שלא תגיעו למה שאני הגעת ומטצער עליו עד היום הזה …בכל הדתות הנושא הזה מוזכר כך או כך…אין כמו אמא ואין כמו אבא .
    סגור
  • 2.
    לא מבין
    אבא של שי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה בדיוק מצמרר פה ?
    סגור
  • 1.
    העיקר החינוך
    רונה 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אילנית יקרה העיקר החינוך והערכין שקיבלת...חום אהבה והאכפתיות חשובים מהכל...זה האינטליגנציה הרגשית שהורים יכולים להעניק לילדים שלהם וזה החשוב מכל!
    סגור