טלוויזיה

כאן 11 בבשורה משמחת: הסדרה האהובה חוזרת לעונה נוספת

 סדרת הרשת "הטרמפיסטים" חוזרת לעונה שישית בערוץ הדיגיטל של כאן 11, ותעסוק הפעם בגבריות על שלל היבטיה, ובעיקר תנסה להסביר מה זה אומר להיות גבר במאה ה-21
מערכת ice |  1
הטרמפיסטים (צילום כאן 11)
כאן 11 בבשורה משמחת: סדרת הרשת "הטרמפיסטים" חוזרת לעונה שישית בכאן דיגיטל, ותעסוק הפעם בגבריות על שלל היבטיה, ובעיקר תנסה להסביר מה זה אומר להיות גבר במאה ה-21.   
בסדרה משתתפים טרמפיסטים שאוסף יוצר הסדרה יאיר אגמון, מכל חלקי הארץ ונמנים על כל שכבות החברה. בין המשתתפים בעונה הזו: יוסי, צעיר שרמנטי שביטל אירוסין בגיל 22, ירון, שמאז מלחמת לבנון השניה סובל מהתפרצויות זעם בלתי נשלטות, קובי, מאצ'ו מחוספס שהתגרש, ואז התחתן עם... גרושתו, אוסאמה, שוטר פלסטיני שהשיל מעצמו את הגבריות והפך להיפי.
 
בנוסף משתתפים בעונה החדשה שתעלה בקרוב לאוויר גם אדר, מתנחל צעיר שלמד להפסיק לשנוא את עצמו ואת היצרים שנמצאים בתוכו, קוברום, אריתראי שעבר לגור בישראל ובנה באילת חיים חדשים, וארלן, גבר הומו מזדקן שנפל ברשת של מתחזה שגנב את כל כספו והשאיר אותו בלי כלום. 
"הטרמפיסטים" היא סדרת רשת שרצה כבר קרוב לעשור, ונהנית מנתוני צפיה גבוהים. הפרקים בני חמש דקות כל אחד, עולים מדי יום שני ב-כאן דיגיטל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הטרמפיסטים יצירת מופת..
    בטי 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמצית טהורה של כנות, מציאות, אנושיות, חן והומור ... כובשת את הלב. יאיר יא אלוף!!! ראיתי את הדוקו שלך על סיפור הוריך .. אתה פשוט הוכחה לכח רצון של כל הנוגעים בחייך בעיקר אימך . עלה והצלח ותודה.
    סגור