טלוויזיה

צפו: ברשת 13 משוכנעים שזו תהיה הסדרה של 2023

ממש בקרוב יעלה לשידור הסיטיקום החדש "השגרירות" מבית רשת 13, שתספר את הסיפור על הקמת השגרירות הראשונה באיחוד האימרויות, עד אז קבלו הצצה
מערכת ice |  1
השגרירות (צילום רשת 13)
ממש בקרוב תעלה על המסך הסדרה ״השגרירות״, קומדיית מצבים חדשה מבית קשת 13. הסדרה עוסקת בסיפורה של השגרירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות ומספרת את סיפוריהם של אנשי צוות השגרירות, בסיטואציות אנושיות, מצחיקות ומטורפות.
 

ברשת 13 מסרו כי ״השגרירות״ תתמקד במערכות היחסים, הסוגיות הבין-אישיות והחברתיות של הצוות, אשר בראשם עומד השגריר, אותו מגלם איציק כהן. הסדרה תציג את השוני בין תרבות עיגול הפינות הישראלית לתרבות הקפדנית של איחוד האמירויות ואת הישראלים, שמחפשים הזדמנויות להתעשר מול מדינה שבה הכסף לא נגמר.
 
קאסט הסדרה מכיל שורה ארוכה של שחקנים אהובים ומוכרים. את השגריר הישראלי יגלם איציק כהן, עדן דניאל גבאי בתפקיד הנהג שלו, לידור אדרי היא דוברת השגרירות, אסנת פישמן בתפקיד אשת השגריר, השחקן לידור אדמוני מגלם את קצין הביטחון, השחקנית מאיה ורטהיימר משחקת את נציגת המוסד, השחקן עידו מוסרי מגלם את אחיו של השגריר, השחקנית שירי אברמוב תופיע בתפקיד נספחת המשטרה ושיפי אלוני משחקת את נספחת משרד הביטחון. גם יוצרי הסדרה ישחקו בסדרה. יובל חקלאי, ישחק את סגנו של השגריר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראיתי פרומו נראה משעשע (ל"ת)
    לבי 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור