טלוויזיה

נועה קירל משתתפת בזמר במסכה? "נהנית מזה, לא אשקר"

השמועות נכונות? לאחר שבתכנית השופטים התווכחו על כך, הזמרת עצמה ענתה בראיון: "שמעתי את הטענה הזאת, ולא רק מהסביבה הרחוקה - אלא גם מתוך הבית שלי, אם זה מהסטייליסט שלי, אם זה מג'ורדי, שמכיר את הקול שלי הכי טוב וזרק לי על זה מילה, ואם אלה החברות מהבית שממש רבו איתי והסבירו לי למה אני הדגה, בעודי אומרת להן שלא"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
האם נועה קירל היא הדגה? השם של נציגת ישראל לאירוויזיון 2023 עלה לא פעם בתכנית "הזמר במסכה" של קשת 12, כאשר שני השופטים סטטיק ובן אל בטוחים כי הזמרת המובילה בישראל,
סטטיק אמר לשותפו לשולחן: "זו נועה, אחי", כאשר גם בן אל בטוח שהוא מזהה את הקול שלה: "זה נשמע כמוה. בווקאל זאת נועה". אבל האם גם הרמזים שניתנו עד כה העונה תומכים בתזה הזו?
 
בראיון שהעניקה ליואב לימור וגלית גוטמן בקשת 12, קירל נשאלה לגבי האפשרות שהיא חלק מהריאליטי ועל כך השיבה: "שמעתי את הטענה הזאת, ולא רק מהסביבה הרחוקה - אלא גם מתוך הבית שלי, אם זה מהסטייליסט שלי, אם זה מג'ורדי, שמכיר את הקול שלי הכי טוב וזרק לי על זה מילה, ואם אלה החברות מהבית שממש רבו איתי והסבירו לי למה אני הדגה, בעודי אומרת להן שלא. זה משעשע מאוד. אני נהנית מזה, לא אשקר".
בין הרמזים שניתנו, הדגה סיפרה שההתעסקות בשם שלה אינה חדשה עבורה, כשנועה עצמה נולדה בשם אחר בכלל - נויה, והחליפה אותו בהמשך. הדגה שיחקה בפעמון רוח, אולי כרמז לאחד מלהיטיה הגדולים, "פעמון". המאבטחת הגישה לדגה צדפה שבתוכה תמונה של דנה אינטרנשיונל, איתה הצטלמה נועה לקמפיין ל-YES.
כמו כן, הדגה הפריחה בועות סבון, כשבעבר נועה הצטלמה לקמפיין עבור תחליבי רחצה. הדגה קראה מדף נייר שבו היה כתוב: "בשבילי הכוכב זו את. צבי". לאחר שצביקה פיק הלך לעולמו, נועה חידשה את אחד מלהיטיו, "הרקדן האוטומטי". ולסיום, הדגה סיפרה כי, "איך אמר אלתרמן? יש יפות ממני, יש חכמות ממני, אבל כמוני אין". במהלך שירותה הצבאי, חידשה נועה את שירו של נתן אלתרמן, "פגישה לאין קץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה