טלוויזיה

נריה קראוס נפרדת מרשת 13: "בעיצומו של סרט טורקי"

קראוס כתבה בטוויטר שלה: "אני שמחה לספר שאתחיל בקרוב את תפקידי כשליחת חדשות 13 ורשת בארה״ב. זה תפקיד משמעותי בתקופה מרתקת וחשובה גם בהיבט הפנים-אמריקאי והמרוץ לנשיאות, וגם ביחסי ישראל-ארה״ב". וקיבלה מיד שלל ברכות
מערכת ice |  2
נריה קראוס (צילום טוויטר/ נריה קראוס)
אחרי שהמהלך הפך לרשמי ופורסם כי נריה קראוס, אחת העיתונאיות הוותיקות והמוערכות בחדשות 13, תשמש כשליחת המערכת לארצות הברית, היום (שני) היא נפרדה מהחברים שלה בערוץ כולל המגישים והעיתונאים הוותיקים ביותר.
במסר שהעלתה העיתונאית היא כתבה: "דאמפ של פרידה זמנית מקולגות שהם כבר מזמן חברים שאני אוהבת *סליחה מפני מי שהוא לא דור הZ ולומד לראשונה מה זה דאמפ". ולאחר מכן הציגה כמה מהפרידות שחוותה.
 
בסרטון נוסף עם השיר 'נפרדנו כך' היא נפרדה מאמנון לוי: "אנחנו בעיצומו של סרט טורקי אמנון", המגיש הוותיק החל לבכות בהומור ואמר לה: "אנחנו מר ומרת נפש", היא השיבה: "אנחנו גם חברי נפש", לאחר מכן העלתה תיעוד מארוחת הפרידה שלה עם חזי סימנטוב".
רק לפני שבוע קראוס כתבה בטוויטר שלה: "אני שמחה לספר שאתחיל בקרוב את תפקידי כשליחת חדשות 13 ורשת בארה״ב. זה תפקיד משמעותי בתקופה מרתקת וחשובה גם בהיבט הפנים-אמריקאי והמרוץ לנשיאות, וגם ביחסי ישראל-ארה״ב".
 
עוד הוסיפה העיתונאית, שלמרבה ההפתעה לא תחליף את גיל תמרי שחזר לאחרונה לישראל: "זו הייתה זכות אדירה לסקר תרבות ישראלית. ניפגש על המסך. ואם תהיו נחמדים אסכים שתשלחו אליי חבילות מאמזון עד שתגיעו לביקור".
 
אמנון לוי כתב לה: "בהצלחה כפרה. לכי תכבשי את אמריקה", טלי מורנו מכאן 11 כתבה: "בהצלחה נריה ואיזה כיף לך!", נועה שפיגל מהארץ כתבה: "בהצלחה". יונה לייבזון שליחת חדשות 12 לארה"ב כתבה: יאללה  מחכים לך בואיייי בהצלחה", ברק רביד בירך: "בהצלחה ענקית. את תעשי את זה מעולה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נריה
    יוספה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהצלחה לנריה קראוס.
    סגור
  • עזיבת נריה
    דוד 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק לבכות אמנון .לכל אדם יש תחליף
    סגור