טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים מקבלת סירוב: זו הכוכבת שאמרה 'לא' לתכנית

אחרי שהקומיקאית ליטל שוורץ שרק לאחרונה הודיעה כי לא תיקח חלק בריאליטי של קשת 12 אחרי שכבר הייתה באודישנים, גם חני נחמיאס מסרבת לערוץ אחרי שכיכבה בעונה שעברה של 'הזמר במסכה'
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
לאחר שליטל שוורץ, אחת הקומיקאיות הוותיקות בישראל, לא תופיע בעונה הקרובה של 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, זאת אחרי שכבר עברה אודישנים על מנת להתמודד על אחד המקומות בעונה הקרובה, מסתבר שעוד כוכבת גדולה אומרת 'לא' לתכנית הוותיקה.
גם חני נחמיאס שהגיעה לאודישן, אמרה באופן בלעדי ל-ice כי היא הגיעה מתוך כבוד לאודישן, אך היא ככל הנראה תגיד "לא" בשל העובדה שמדובר בעומס רב, זה שונה מאשר הזמר במסכה שפחות הצריך מאמץ פיזי ממושך.
 
אצל שוורץ הסיבה הייתה התנגשות עם פרויקטים אחרים בלו"ז הצפוף שלה ב-2023, ועל כן לא נראה אותה ברחבה העונה. כמו שהבטיחה, היא עתידה לצלם את העונה הראשונה של סדרה חדשה, בנוסף היא אמורה לטוס לחופשה משפחתית בתאילנד.
רק לאחרונה הופיעה בשבת האחרונה בתל אביב וסיפרה לקהל כי הסדרה חברות, בה התפרסמה לצד מגי אזרזר, לירית בלבן ודניאל ויסמן, לא תחזור לעונה נוספת.
מתברר שהסיבות לכך הן בעיקר כלכליות, כאשר מדובר בסדרה לא זולה להפקה עבור הערוץ. יחד עם זאת, היא הפתיעה שסיפרה כי בימים אלו היא עובדת על סדרה חדשה "שתהיה לא פחות מצחיקה" להבטחתה.
 
רק לאחרונה הקומיקאית ליטל שוורץ, התראיינה במגזין "את" בנוגע לשגרת הטיפוח שלה, איפור ועולם האסתטיקה. זה מה שהיה לשוורץ לומר בנגוע לטיפולי אנטי אייג'ינג: "עוד לא התחלתי, אבל כבר העירו לי על הקמטוטים שיש לי בצידי העיניים אז קבעתי לעבור בוטוקס ולהזריק גם במצח אצל ד"ר אורי איתן. ניתוח הרמת פנים בעתיד לא בא בחשבון מבחינתי – אני לא מרימה כלום ולא נכנסת מבחירה להרדמה. מה שצריך ליפול, שיפול ושיישאר נפול. הסיבה: אין לי אומץ, אני פשוט מפחדת. אם היה טיפול שמרים בלי הרדמה, אולי הייתי עושה".
"אני לא פוחדת מהתבגרות, אני מקבלת את זה ואפילו אוהבת את זה. אני רואה את הקמטוטים בפנים, מודעת לזה שהגיל עושה את שלו, ועדיין, יש משהו יפה בלהתבגר. בעיניי אני נראית היום יותר מאשר שנראיתי פעם. לפעמים אני מקנאה בבנות שבעים במכון הכושר, בנות ה-16 שמות מגבת כשהן מתלבשות, ואלה? לא אכפת להן איפה הציצי נמצא", הוסיפה הקומיקאית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה