טלוויזיה

"מלכת היופי של ירושלים" משיקה עונה - ישראל אוגלבו משיק בת זוג

הסדרה המצליחה "מלכת היופי של ירושלים" שנרכשה על ידי נטפליקס השיקה עונה שנייה, ובין המפורסמים בלט יוצא הריאליטי ישראל אוגלבו שהשיק את בת הזוג החדשה לעיני המצלמות
מערכת ice | 
מלכת היופי של ירושלים עונה 2 (צילום רפי דלויה)
חברת yes ערכה אמש (ראשון) את אירוע ההשקה עוצמתי לעונה השנייה של המלודרמה המצליחה "מלכת היופי של ירושלים". הסדרה שברה שיאי צפייה והביאה גאווה לאומית אחרי שזכתה להצלחה מסחררת בעולם, כשנטפליקס רכשה אותה מ-yes.
הסדרה המבוססת על רב המכר של שרית ישי לוי, היא הפקה תקופתית חסרת תקדים ורחבת יריעה, המביאה אל המסך את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ספניולית – ירושלמית שורשית, בתקופה של המאה הקודמת. העונה השנייה תמשיך ללוות את קורותיה של המשפחה, טרם הקמת המדינה.
 
לאירוע הגיעו מיכאל אלוני שמשחק את אב המשפחה, יובל שרף, אקי אבני בתפקיד של קצין בריטי בשם צ'ארלי פארק, ישראל אוגלבו שהשיק בת זוג חדשה בשם דפנה קירשנר, אחרי שנפרד מקארין סנדל שבעצמה השיקה זוגיות עם הדר רפאל, הילה סעדה, מייקל לואיס, סוול אריאל אור, איציק כהן, תום חגי, אלי סטין, גיא אריאלי, דן מור, מיכאל גבעתי, קים אור אזולאי ועוד.

ישראל אוגלבו ודפנה. צלם: רפי דלויה
לאירוע הגיע גם שר התרבות הטרי, מיקי זוהר, בעיצומה של סערת ביטול "שבת ישראלית", שחשף לאחרונה בראיונות שהסדרה הישראלית האהובה עליו ביותר היא... מלכת היופי של ירושלים.
מי שבלטה בהיעדרה היא שירי מימון, שכורעת ללדת בכל רגע ומגלמת בסדרה את דמותה של מרים הקצבית, שעוסקת כל היום בחיתוך בשר בשוק של ירושלים של המאה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה