טלוויזיה

הסדרה הישראלית האהובה מציגה הישג נוסף

הסדרה החדשה מבית הוט - "חאנשי" הגיעה עד פסטיבל הסדרות הבינלאומי "סאנרדס" שנערך בארצות הברית, מבחינת היוצרים, שנכחו בפסטיבל מדובר בהישג משמעותי
מערכת ice |  2
יוצרי חאנשי (צילום HOT)
הקרנה חגיגית של הדרמה הקומית ״חאנשי״ של HOT נערכה אמש (שלישי) בפסטיבל הסדרות הבינלאומי סאנדנס שנערך בארצות הברית בכיכובם של היוצרת והשחקנית הראשית עליזה חנוביץ׳. במהלך הערב ארבעה פרקים מהסדרה החדשה הוקרנו במסגרת ה-Indie Episodic, שמוקדשת לסדרות טלוויזיה ומציגה מדי שנה את הכוחות העולים בתחום.
מטעם הוט נמסר כי ״חאנשי״ היא הסדרה הישראלית הראשונה שהוצגה בפסטיבל הקולנוע העצמאי היוקרתי ביותר בארצות הברית ומהחשובים בעולם. בעבר השתתפו בפסטיבל סרטים ישראליים כגון "האסונות של נינה", "אדמה משוגעת" ו"סופת חול" – ו"חאנשי" תהיה הסדרה הישראלית הראשונה שתזכה למעמד המכובד.
לאורך השנים, התקיימו בסאנדנס בכורות עולמיות ליצירות המדוברות ביותר, ובין הבמאים שהשיקו את הקריירות שלהם בפסטיבל ניתן למנות את קוונטין טרנטינו, פול תומאס אנדרסון, סטיבן סודרברג, אווה דוברני, דיוויד או. ראסל ועוד.
 
בנוסף לכך, יש הטוענים שהפסטיבל יכול להוות מקפצה משמעותית עבור הסדרות המוצגות בה. לצורך העניין בשנה שעברה, זכויות ההפצה של הסרט "קודה", שהוקרן בבכורה בסאנדנס, נמכרו ב-25 מיליון דולר ל-Apple (שיא כל הזמנים למכירה בסאנדנס), והוא זכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סידרה גרועה
    יוסי 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סידרה גרועה, ועילגת.... היום בעידן הסדרות שיש חאנשי לא מדוייקת ובטח לא מבריקה
    סגור
  • 1.
    לאן העולם הולך
    אחת 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סדרה מזעזעת, זנותית וחסרת תיחכום
    סגור