טלוויזיה

אילנית לוי נחרדת: "די בבקשה, השתגעתם? אתם משסים אותנו"

בצל ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית בתל אביב, אילנית לוי תוקפת את הממשלה: "שבו כבר לדבר, אלוהיםםםם!! כי אנחנו פה אוכלים אותה ואוכלים אחד את השני, שכל אחד ירד מהעץ הגבוה שהוא עלה עליו ויבוא לקראת העם"
מערכת ice |  6
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
הרוחות על רקע ההפגנות האלימות בתל אביב נגד הרפורמה במערכת המשפט ממשיכות לסעור, כאשר בין היתר במהלך השלכת רימוני ההלם מצד כוח המשטרה שנמצא במקום, נפגעו לא מעט אנשים ובכלל, היום (רביעי) כל העסק יצא משליטה של ממש.
גם מגישת קשת 12 אילנית לוי כתבה: "שבו כבר לדבר, אלוהיםםםם!! כי אנחנו פה אוכלים אותה ואוכלים אחד את השני, שכל אחד ירד מהעץ הגבוה שהוא עלה עליו ויבוא לקראת העם, די בבקשהההההה, השתגעתם?? אתם משסים אותנו אחד בשני עם ישראל חי..אנחנו אחים!!".
 
​רוסלנה רודינה: "חברים זה הזמן שלנו להיות מאוחדים! בסופו של דבר אנחנו חיים במדינה דמוקרטית וכל אחד יכול להגיב ולא להסכים אבל גם יש דרך! בואו נראה לכולם שאנחנו עם אחד שאוהב אחד את השני ונשמור עלינו"
כזכור, אליהן הצטרפה גם אורטל עמר, האקסית של בן אל תבורי, שכתבה עד כמה היא כבר חוששת: "אני עצובה, אני לחוצה, אני מודאגת, ואני מפחדת על המדינה שלי, עלינו כעם, על הבן שלי". 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אילנית
    דבורה 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צ ו ד ק ת .
    סגור
  • 4.
    הפגנה תמוהה
    שירת 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנית אם את לא רואה את זה אז אני אעדכן אותך - ההפכנה היא לא נגד הרפורמה המשפטית כי הרפורמה היא תרוץ וכולם בלי ייוצא מהכלל כולל השמאל בעד הרפורמה. מלבד המערכת המשפטית שגונבת חוקים ומשנה אותם כשזה לא תפקידה.... לכן אם את חוששת לשכר שלך ולכן את משנה דעתך, ראי מה קרה לערוץ 13 וערוץ 12 בדרך להתרסק אחריה. לכן ההפגנה אי בעד החלפת השלטון והתעלמות מתוצאות הבחירות
    סגור
  • 3.
    יאללה אכלת לנו את הראש אין יום שאת לא נמצאת (ל"ת)
    ההה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    עצוב שזאת תגובתכם ? תשאלו את ההורים שלכם (ל"ת)
    אבי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יאללה כנסי לתוך הכוך שלך
    רז 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי את שאת מביעה דעה לגבי הממשלה .. אלק שבו ודברו חתיכת עילגת עם פלולה . אשתו לשעבר של סרסור .. מי מתיר לך להביע דיעה בכלל . אוי אוי אוי אתם משסים אותנו זה כואב לי ... לא כואב לך שהסרסור פגע בילדות?
    סגור
  • איפפפפפפ
    שירה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שאת פתטית יצור נאלח במה בדיוק את מאשימה אותה? אנשים כמוך צריכים לקשור את הידיים בכדי שלא יוכלו לזרוק רפש על המקלדת עבריינית ובריונית להקיא מאנשים כמוךמלאי ארס ורעל
    סגור